Szülinapi Pixibox - Mik lettek a kedvencek?

csütörtök, november 26, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

A szülinapi Pixibox mindig nagyon különleges, s nem volt ez másként idén sem. Már a márkák ismertetésekor nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen termékek fognak érkezni, hiszen több is volt, mely felkeltette a figyelmemet. Mivel eddig idő hiányában nem tudtam róla írni, így most már hosszú távú tapasztalatokat is tudok írni nektek. Annyit már most elárulok, hogy számomra most elég vegyes lett ez a doboz.

De még mielőtt belevágnánk a termékekbe kivesézésébe, muszáj megemlítenem, hogy mennyire tetszik az ünnepi doboz. Nagyon jó ötletnek tartom, hogy figyeltek arra, hogy mekkora őrület most a színezés, s egy kis plusz élményt adtak ezzel a dobozhoz.


Az biztos, hogy ezúttal is jól megtömték a dobozt, nehéz volt úgy rendezni, hogy minden látszódjon, legalább egy kicsit. 


Ezúttal egy teljes kiszerelésű termék volt a dobozban, a CC Ceutical CC krém. A külső nagyon tetszett, igazán megnyerő volt, hogy dobozban kapott helyet, melyben stabilan helyezkedett el a tejüveg tubusban lévő CC krém. A színe elsőre nekem nagyon sötétnek tűnt, de legnagyobb meglepetésemre elég jól illeszkedik a bőrömhöz. Nagy fedést nem kell várni tőle, viszont a bőrkép sokkal egységesebb lesz. Az állaga nagyon könnyed, ujjal kiválóan eldolgozható. Az egyetlen dolog, ami zavar benne, hogy elég erős illata van. Általában nem szoktak zavarni az illatos dolgok, de ez még nekem is sok.


A batiste nem volt számomra ismeretlen, már több típust is próbáltam, s többnyire szeretem is őket. Hamarosan terezek róluk írni, ott majd kifejtem bővebben, hogy melyik és miért nem tetszik. A Pixibox-ban kettő darab utazó méretű is bekerült, aminek nagyon örültem, hiszen így egy pár napos utazásra is magunkkal tudjuk vinni. A használatuk nagyon egyszerű, s az eredmény olyan szuper, amit még egyetlen száraz sampon esetén sem tapasztaltam.


Szintén utazó kiszerelés érkezett a L'Oreal Professionnel Série Expert Absolut Repair Lipidium samponból és pakolásból. Mivel a Pixi utáni héten elutaztunk pihenni, így ezeket rögtön magammal is vittem, s jobban nem is járhattam volna. A sampon kitűnően habzik, nagyon jól tisztít, s a pakolással együtt használva olyan puha és fényes a hajam, hogy nem győzöm tapizni és nézegetni. 


A La Roche Posay két minta méretű termékkel szerepelt a szülinapi kiadásban. Sajnos a Toleriane Ultra Fluide arckrémet nem volt módom használni, mert a Párom lecsapott rá, de kifaggattam, s nagyon tetszett neki, hogy az állaga könnyed, gyorsan beszívódik, s remekül hidratál, mely a klóros víz miatt nagyon jól jött. A micellás víz pedig nem volt már ismeretlen számomra, s mivel eléggé kedvelem, így nagyon örültem neki, hogy egy ilyen pici kiszerelésem is van most már belőle, így utazáskor mindig ezt viszem, s ha majd kifogy, újratöltöm. ;)


A Curaprox Enzycal Zero fogkémnek nagyon örültem, hogy kipróbálhatom, mert már terveztem megvásárolni. Nagyon örülök, hogy így megismerhettem, ugyanis így pénzt is spóroltam, valamint nem kell sokáig használni sem, mert nekem nem jön be az íze. Ezt leszámítva nem rossz egyébként, nem okozott semmilyen problémát, de az ízét én nem bírom elviselni. Persze ízlések és pofonok különböznek, így biztos, hogy van, akinek ez tetszik, de az nem én vagyok. Olvastam, hogy néhány lánynak nem tetszett, hogy fogkrém van benne, de szerintem jó dolog ez, főleg így, hogy elkerülhettem egy felesleges kiadást, s ki tudja, lehet, hogy a tökéletesre is így fogok rábukkanni, vagy már meg is történt... ;)


A legnagyobb kedvencem ebből a kiadásból egyértelműen a Neogence - hialuronsavas hidratáló esszencia lett. Már a rendkívül cuki pipettás üvegcse is elvarázsolt, de a benne lévő nyálkás esszencia teljesen levett a lábamról. Annyira könnyen felszívódik, könnyű eloszlatni, s a bőröm is sokkal szebb a használata után. Ennél jobb már csak akkor lenne, ha újratöltődne az üveg. :) Mivel sajnos elég drága, így nem valószínű, hogy lesz belőle utánpótlásom, bár biztos, hogy nagyon sokáig elég lenne, mert a picit is jó néhány alkalommal tudtam használni.



Várható volt, hogy a Paco Rabanne Olympéa illata fog bekerülni ebbe a dobozba, hiszen az utóbbi időben nagyon felkapott illat lett. Bevallom, hogy ki sem akartam először próbálni, mert amikor megjelent az illat, rögtön meg is szagoltam az egyik parfümériában, s nagyon nem tetszett. Végül mégis tettem vele egy próbát, s a bőrömön annyira tetszik, főleg 5-10 perc elteltével, hogy elég erősen elkezdtem vágyakozni utána. 


Végül a Bomb Cosmetics meglepetésként még néhány Little Hotties illatosító pasztillát is küldött, melyeket szintén próbáltam  már korábban, hiszen szerepelt már az egyik tavalyi Pixiboxban. A hideg estéken nincs is jobb, mint alágyújtani egy mécsessel, s élvezni a finom illatokat. :)


Persze az én dobozomból sem maradhatott ki a Stabilo két tűfilce, amik be is kerültek az itthoni gyűjteménybe. :) Szeretjük őket nagyon. :)

Ti megrendeltétek ezt a kiadás? Lett belőle kedvenc? Hamarosan érkezik a karácsonyi Pixibox, melyet nagyon várok, hiszen a tavalyi is csodás volt. :)


6 megjegyzés:

  1. Imádtam ezt a dobozt :) Most a CC-vel vagyok hadilábon, ugyanis mióta babát várok az állam vonala iszonyú pattanásos, viszont elég jól sikerült orvosolnom a problémát...aztán egyik nap a CC-t használtam és mire este lemostam a sminkem, megint előjöttek a pattik :( Szerintem a CC volt a hibás. A fogkrémben engem nem az íze, hanem a habzás hiánya zavar (tudom, hogy ez az SLS mentességnek köszönhető). A hialuronsavas szérum tényleg nagyon jó, jó alternatíva lehet rá a Paese hasonló terméke, én azt is szívesen használom, különbséget nem érzek a termékek közt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyire jó a Paese? Ezt észbenn tartom, köszi a tippet. :-)
      Hú az nem jó, ha ilyet csinált. :-( Remélem, azóta sikerült ismét leküzdeni a pattanásokat. :-)

      Törlés
  2. Nekem tetszett ez a Pixis doboz nagyon, így utólagosan pedig nagyon örülök a benne található fogkrémnek. Sajnos fogászati probléma miatt a fogorvosom ezt a fogkrémet írta fel használatara, így örömmel kezdtem bele a minta használatába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És bevált a fogkrém? Szerencsére nálam nem volt speciális probléma, így inkább nem erőltettem tovább.

      Törlés
  3. Igen, én szerencsés előfizető voltam ebben az évben, így imádtam, hogy nem kellett mindig az adott időpontokban résen lennem :) Nekem nagyon tetszett, igazi függője lettem a boxoknak, és ez igaz a decemberire és a szülinapi kiadásra egyaránt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó is az előfizetés ilyenkor. :-) Idén is elôfizetsz?

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...