Zabos percek

kedd, november 10, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Az első hűvösebb őszi szél megérkeztével együtt az esti rutinom is megváltozik valamennyire. Míg nyáron a gyors, frissítő zuhanyt kedvelem, ilyenkor sokkal szívesebben engedek meleg vizet a kádba, s illatok terén is elhagyom a frissítő darabokat. Az utóbbi hetekben két zabos termék is hozzám került, s gondoltam, majd milyen jók lesznek együtt, hiszen biztosan hasonló illatúak. Nos ebben tévedtem, mégis gyakran előkerülnek esténként. 

Az Yves Rocher Zabtejes hab- és tusfürdője elvileg kétfunkciós termék a neve alapján. Nekem habfürdőként annyira nem vált be, mert bár ha a víz rácsobog, szép habot képez, azonban nem tart túl sokáig. Tusfürdőként viszont nagyon megkedveltem, ugyanis az állaga finoman krémes, nagyon kevés elég belőle, s a habja is szuper, kicsit olyan érzés, mintha egy lágy selyem siklana végig a bőrömön. Nem szárítja a bőrömet, de nem is hidratál, így mindenképpen szükségem van utána testápolóra. Nem igazán szeretem a zabtejet, nagyon ritkán veszek, így friss összehasonlítási alapom nincs, de engem nem igazán emlékeztet az illata a zabtejre. Nagyon sokat gondolkoztam rajta, hogy mihez is hasonlíthatnám. Leginkább a tisztaság illata jut róla eszembe, s talán egy kicsit a frissen mosott ruhák (amiket imádok). Kiszerelését tekintve sokkal praktikusabb lenne, ha felpattintós lenne a kupak, de lehet kapni külön pumpás adagolót is (190 Ft), s így a lehető legkényelmesebb lesz.
A baba legújabb testápolója természetes zabkivonatot tartalmaz, s teljesen más az illata mint, a YR tusfürdőnek. Számomra tipikus baba testápoló illata van, de egy pici mégis más. Előkaptam az itthon lévő zabpelyhet, s egy nagyon picit felfedezhető benne az illata, de tényleg csak akkor, ha kifejezetten arra koncentrálok. Az állaga nagyon könnyű, szinte vizesnek is mondhatnám, így nagyon könnyen kenhető, s nem is marad sokáig a bőrömön, elég hamar felszívódik. A hidratáló képessége némi kiegészítéssel most még elég nekem, de az egész téli időszakra nem lenne elég önmagában. 

A Ti fürdőszobátokban milyen illatok kerülnek elő a hideg hónapokban? Ti is a forró fürdőkre szavaztok ilyenkor?


6 megjegyzés:

  1. Sajnos itt ahol, most lakunk nincs kád, csak zuhanyzó, pedig szívesebben feküdnék be én is a kádba mostanában.
    A baba tusfürdőn én se érzem annyira a zabot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző lakásban nekünk sem volt, s hiányzott is nagyon, így megértelek. :(
      Én annyira nem is hiányolom a zab illatát, mondjuk úgy, hogy egyszer sem gondoltam rá, hogy magamra kenném, amikor vettem elő a zabkásához. :D

      Törlés
  2. Nekem nem tetszett ennek a Baba testápolónak az illata.
    De a héten készülök YR-be, majd körülnézek, a karácsonyi illatok nagyon fincsinek tűnnek. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokat néztem én is a képeslapon, alig várom, hogy beszabaduljak egy üzletbe. :D

      Törlés
  3. Nekem a nagy kedvenc most a Balea almás fahéjas habfürdője :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem ismerem, de ha Dm-ben járok, mindenképpen megnézem. Tipikus téli illatnak hangzik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...