Avon Magic Effects Cosmic - Moonbeam

csütörtök, december 10, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Az Avon novemberi újdonságai között három körömlakk szerepelt, s annyira szépek voltak a képek alapján, hogy választani sem tudtam. Mivel nem tudtam, hogy pontosan melyik érkezik végül tesztelésre, így amikor átadta a postás a csomagot, már bontottam is ki, pedig éppen egy polcot szereltünk a helyére. Mondanom sem kell, amikor megláttam élőben a színét, alig bírtam kivárni, hogy végezzünk mindennel, s leülhessek lakkozni. :)

Az üveg és az ecset az Avontól már megszokott, szerencsére elég könnyen tudom használni a körömágy ívénél is. A lakk állaga viszonylag folyós, így vékony rétegekben célszerű felvinni, s így kell is belőle három réteg. Az első rétegek még viszonylag gyorsan megszáradnak, így lehet vele haladni, viszont mindenképpen ajánlok rá olyan fedőlakkot/cseppet, ami gyorsítja a száradást. Csodás fénye van, a képeken is fedőlakk nélkül láthatjátok. Jelenleg 4. napja van a körmömön, s egy minimális körömvégi kopáson kívül semmi baja nincsen. A színe csodálatos, önmagában is nagyon mutatós, de következő alkalommal biztos, hogy nyomdázni is fogok rá. :) Borús időben a holo nem igazán jön elő, de lámpa alatt el lehet vele játszani. ;)


Első pillantásra azt gondoltam, hogy hasonlíthat a Moyra Holographic Siriusra, ezért fel is kentem őket egymás mellé, de azért van különbség. Az Avon sokkal fényesebbre szárad, valamint a holo sokkal finomabb és szórtabb benne, ami miatt nekem sokkal jobban tetszik, de ez teljesen egyéni.
A lenti képen láthatjátok természetes fényben és lámpafényben. Bal oldalon az Avon, jobb oldalon a Moyra található.



Jelenleg teljes a szerelem köztünk, s alig várom, hogy leadjuk Anyával a szokásos karácsonyi Avon rendelésünket, s enyém legyen a másik két szín is. :) Eleninél meg tudjátok nézni azokat is. Az Aurorát ITT, az Eclips-t ITT találjátok.

A jelenlegi katalógus 86. oldalán található 899 Ft-os akciós áron.

Próbáltátok valamelyiket a Cosmic lakkok közül? Melyik szín a kedvencetek?



10 megjegyzés:

  1. Köszönöm az említést:)
    Igen, sokan a Moyrával vetették össze, de lineáris az Avon meg szórt holo. Szerencsére:'D ez az Ezüst csodás ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit. :-)
      Sokkal szebb, mint a Moyra (legalábbis nekem), így attól szerintem meg is fogok válni. Egy csoda ez a lakk! <3

      Törlés
  2. Óóó épp most tettem ki én is az Eclipse tesztjét. Ez az ezüst is nagyon szép, lehet benevezek őrá is és kérünk még sok színt ebből a lakkból. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több színnek én is örülnék. :-)
      Szerintem éppen ugyanakkor jártunk egymásnál. :-D

      Törlés
  3. Nagyon szép! :) Én az Eclipse-t nézegettem, de még bizonytalan vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, ezek a lakkok mindennkit magukba bolondítottak. :-D

      Törlés
  4. Szebb, mint a Moyra, bár azzal én csak nyomdázni szoktam, ezüst holonak a CA Sinner Ladyt használom. Nagyon kellemes ez az ezüst, jól eltalálta az Avon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez most nagyon bejött nekik. :-) Sztem rossz véleményt még sehol sem olvastam róluk. :-)

      Törlés
  5. Gyönyörű ez a lakk, nekem a zöld tesója van meg. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...