Beauty first aid kit - Pixibag

kedd, december 08, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Az év utolsó Pixibag meglepetés csomagját nagyon vártam, hiszen  egyrészt a márkák között több olyan is akadt, melyekre nagyon kíváncsi voltam, valamint nem tagadom, a neszesszer is első pillantásra megtetszett, mert szeretem az ilyen kis egyszerű, de ötletes megoldásokat. A szütyő azóta a táskám állandó lakója, s tele van olyan dolgokkal, amik nap közben nyújtanak elsősegélyt, az eredetileg benne lévő termékek pedig itthon nyújtanak ápolást. Lássuk, mik váltak be nekem. :)

A Zendium fogkrémekre már nagyon kíváncsi voltam, s szerencsére ezúttal nem kellett csalódnom. Kellően habzik, érezhetően tisztít, s kellemes ízt hagy maga után. Én nem kedvelem a túl erős fogkrémeket, ezért akinek azok a kedvencei, nem biztos, hogy ez a legjobb választás.
Két B.U. termék is érkezett, melyek a "Fancy Cinderella" illatcsaládba tartoznak. Tipikusan olyan illata van, ami vagy tetszik valakinek, vagy nem. A levegőbe fújva még tetszett az illat, de a bőrömmel nem működik jól, így magamon nem tetszik, viszont az új gazdáján nagyon finom, így ha engem nem is, mást boldoggá tesz. :)
Eddig még nem próbáltam JimJams terméket, így erre nagyon kíváncsi voltam, Az én csomagba egy uborkás mélytisztító lehúzható maszk kerül, s már az érkezés napján ki is próbáltam, mert nagyon kíváncsi voltam. Radírozás után vittem fel vékony rétegben, s miután teljesen megszáradt, óvatosan eltávolítottam. A bőröm nagyon puha volt a használata után, s másnap a homlokom is lassabban fényesedett át. Az egyetlen  dolog, ami nem tetszett benne, hogy hajlamos nagyon rászáradni a bőrre, így tényleg óvatos eltávolítást igényel.
Az essence meglepetésként érkezett a márkák közé, s amikor megláttam, hogy mi is került a kiadásba meglepődtem először, mert arra számítottam, hogy valamelyik új termék kerül majd bele a Pixibag-be. Ez a a lakk elvileg lábra lett kifejlesztve, de a kéz körmien is megállja a helyét, ráadásul ez a bogyószín nagyon aktuális a hideg hónapokban. Az első használatkor alig hittem a szememnek, ugyanis már egy rétegben is nagyon szépen fed, s gyorsan fényesre szárad.
A Labello is meglepett, mert arra számítottam, hogy tégelyes verzió lesz, de igazság szerint ennek még jobban is örülök, mert rögtön bekerült a táskámba, s így út közben is használhatom. Egész jól hidratál, egyelőre jól elvagyok vele, remélem, hogy ha hidegebb lesz, akkor sem hagy cserben.
Úgy látszik, ez nekem tényleg a meglepetések kiadása lett, ugyanis a Catrice esetében is arra számítottam, hogy valamelyik újdonságuk fog érkezni. Ha jól láttam, mindenkinek a lila színekből álló négyes szemhéjpúder paletta volt a csomagjában. A palettában a színek nagyon szépen, azonban az első kipróbáláskor igencsak meglepett, mert sajnos nem túl pigmentáltak, valamint eléggé porolnak is.

Összességében most sem lehetek elégedetlen, hiszen a termékek nagy részét tudom használni. A kedvenceim a Zendium fogkrém, az essence körömlakk és a Labello lettek.

Ti megrendeltétek ezt a Pixibag-et? Lettek kedvenceitek?


4 megjegyzés:

  1. Én örülök, hogy nem rendeltem meg, pedig agy volt a kísértés, de én eléggé lehúzásnak érzem, mert a lakk kifutó termék volt, a paletta meg valamelyik újságban is volt ajándék nemrég és a Müllerben is spirál mellé.

    De örülök, hogy neked tetszett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakk sem kapható már? Még nyáron láttam a Dm-ben, bár azóta kivonhatták. Nem igazán értem most az essence és a Catrice forgalmazóját, hogy miért ezek mellett döntött, hiszen ez egy nagyon jó alkalom nekik arra, hogy olyanokhoz is eljussanak, akik eddig nem próbálták a termékeiket, s annyi jó újdonságuk van, hogy én biztos azt választottam volna.

      Törlés
  2. Ha én is ingyen kapnám nekem is biztos tetszett volna! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztos láttad, hogy leírtam a B.U., az essence és a Catrice termékek esetén is, ami problémám volt velük. A többi termékkel pedig semmi bajom nincsen, ráadásul az essence lakk esetében végül elégedett lehetek, mert nagyon szép a szín és jól is működik. Attól, hogy van benne olyan termék, ami nekem pl. az illata miatt nem jön be, attól nem hiszem, hogy az egészről negatívan kellene írnom. A véleményem pedig független attól, hogy éppen kapok valamit vagy én vásárolom meg, de nyugodtan nézz szét a blogon, s magad is látni fogod. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...