Egy kosárnyi kényeztetés - Yves Rocher narancsos-mandulás termékek

kedd, december 29, 2015 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

Úgy látszik, idén nagyon jó lehettem, hiszen a Mikulás egy nagy kosár Yves Rocher termékkel lepett meg. Igazság szerint elhintettem néhány segítő megjegyzést neki, így nagyon örültem, hogy ennyire figyelt és nem csoki vagy más édesség várt reggel a szépen kitakarított csizmámban. :) Mivel még ma is láttam a termékekből (ráadásul akciósan) a webshopban és a boltban is, így arra gondoltam, hogy gyorsan beszámolok még nektek róluk.

Többféle csomag is kapható (volt), az enyémben minden termék narancsos-mandulás illatú, mert ennek tetszett leginkább az illata, amikor még novemberben megnéztem őket. A csomag árát nem tudom, de összesen öt termék és egy nagyon jó kis kosár lett így az enyém. 

Az illatuk nem teljesen egyforma, de nagyon hasonló. A narancsot nagyon enyhén érzem benne, inkább a mandula a domináns, ami a boltban szagolva kifejezetten tetszett. 

Leginkább a kézkrém érdekelt, hiszen a hideg idő (és a munkahelyi szappan) nagyon megviseli a bőröm, s naponta többször is igényli az ápolást. Az állaga nagyon könnyű, vizes, nagyon könnyen felszívódik, de hagy egy nagyon enyhe réteget a bőrön, ami engem nem zavar, mert nem ragacsos. Közepesen hidratál, nap közben nekem elegendő, de éjszakára egy táplálóbb krémet használok. 

A tusfürdő állaga számomra ideális, nem túl folyékony, de könnyedén kijön(bár kíváncsi vagyok, hogy a végével mennyire kell küzdeni). Fürdőrózsával használom, így nagyon kis mennyiségben is jól habzik. Ilyenkor én nem vágyok nagy habokra, ezt ne is várjátok tőle, de nagyon kellemes érzés ezzel a krémes habbal tusolni. Az illatával volt egy kis problémám, mert vízzel keveredve kissé kesernyés illata lett, ami nekem annyira nem kellemes.

Nagyon érdekelt a kis gömb, vagyis a radírozó tusfürdő gömb, mert ahogy láthatjátok is, az áttetsző alapban vannak sárgabarackmag-szemcsék, s reméltem, hogy nem csak mutatós, de működik is. A tubus szája nincs szűkítve, de így sem kell félni, hogy sokat öntünk egyszerre a tenyerünkbe, mert az állaga szinte géles. A szemcséket alig lehet érezni használat közben, s nem is túl erős a radírozó hatása(mindennapi használatra ajánlják), de a bőröm finom, puha lesz a használata után.

Nagyon szeretem a folyékony szappanokat váltogatni, így kedvem szerint tudom variálni az illatokat. Az állaga picit géles, de jól habzik és tisztít. Használata után az illata nem túl sokáig érezhető a bőrön, de szerencsére nem érzem, hogy szárítana.

Végül még egy ajakápoló volt a csomagban, ami nagy kedvencem lett nap közbeni használatra. Ennek az illata eltér a többitől, inkább egy édeskés, lágy illatot lehet érezni. Az ajkakon szépen siklik, s enyhén fényes és csúszkálós lesz, amit én szeretek, de elképzelhető, hogy lesz olyan, akit zavar. Felkenve már nem érzem az illatát, s íze sincs. Nap közben elegendő a hidratálása nekem, de éjszakára egy egy táplálóbb terméket használok.

Leginkább az ajakápoló, a kézkrém és a radírozó tusfürdő gömböt  kedveltem meg, de nem hiszem, hogy veszek tartalékot belőlük, inkább más téli illatból fogok vásárolni.

Ti szeretitek a limitált téli kiadásokat? Idén mi volt a kedvencetek? Próbáltatok valamit az YR illatai közül?


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...