Inspiráció #97

hétfő, december 28, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Egy hete még szorgosan terveztük a karácsonyi menüt, írtuk a listákat a még elintézendő és megvásárolandó dolgokról. Azóta túl vagyunk sok finom falaton, nagy nevetéseken, meghitt pillanatokon, s indulhat is a következő készülődés, ezúttal a 2015-ös év méltó búcsúztatására. Ilyenkor jöhet minden, ami csillog, nehéz túllőni a célon, de a lényeg, hogy jól érezzük magunkat, s emlékezetes pillanatokat szerezzünk. :) Bevallom, én nem vagyok jó ebben a "kötelező" bulizásban, már csak azért sem, mert az elmúlt években vagy tanultam, vagy beteg voltam Szilveszterkor, de úgy tűnik, hogy egyik sem lesz (kopp-kopp), így most talán nem pizsi-parti lesz. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Szép hetet! Mi a tervetek Szilveszterre? :)





8 megjegyzés:

  1. De jó az a mani meg a lufik :) Otthon leszünk, max. szomszédolunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És annyira bonyolultnak sem tűnik a mani, bár megnézném magam, ahogy a jobb kezemre próbálom megalkotni. :-D

      Törlés
  2. A heti bent és a plusz egy a legjobbak most :) Remélem, hogy idén jobb szilvesztered lesz betegségtől mentesen. :) Mi baráti társasággal swing buliba megyünk, be is öltözünk, úgyhogy készülni kell rendesen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentem, a szilvesztert megúsztam. ;-)
      Remélem, jól sikerült a buli. :-)

      Törlés
  3. Ha mennék szilveszterezni, akkor egy ilyen partiba mennék szívesen, ahol mindez megtalálható. Az a ruha naaagyon tetszik, bár tény, hogy nem merném felvenni a mindennapokra. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szerintem még alkalomra sem merném felvenni, ahhoz néhány kilótól meg kellene szabadulni. :-(

      Törlés
  4. A smink és a frizura a kedvenceim. :)
    Otthon leszünk, pár barátunk jön hozzánk mint tavaly. :) Főzök valami finomat, társasozunk meg ilyenek. Egyébként is ezeket a bulikat kedveljük inkább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem "a mi korunkban" már jobban élvezünk egy beszélgetős, nevetgélős estét, mint egy olyat, amire nem emlékszünk. :-D Remélem, jól sikerült minden. :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...