Ispiráció #96

hétfő, december 21, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Hú mivel is kezdjem... Szabadidő szempontjából sajnos nem éppen úgy alakult a decemberem, mint ahogy terveztem, így kénytelen voltam egy kis szünetet tartani a blogolásban, de már alig vártam, hogy ismét fényképezőgépet és klaviatúrát ragadjak. Mivel a héten már itt is lesz a karácsony, így csupa olyan képet gyűjtöttem, amelyek azoknak is meghozzák a hangulatot, akit eddig elkerült volna. Szerencsére nálam nincs hiány karácsonyi hangulatból, a hétvégi pihenés mellett beiktattam egy kis sütisütést is, mellette pedig karácsonyi dalok szóltak. Ma szeretném becsomagolni az ajándékokat, s bevásárolni a karácsonyi menühöz is, holnap takarítás, s nagyjából minden kész is lesz, s nyugodtan lehet várni a Jézuskát. ;)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Szép hetet! Hol töltitek a karácsonyt? :)





4 megjegyzés:

  1. De jó képek!! A smink pont olyan, amilyet szeretek, a haj is szép, csak csinálná meg valaki :)
    Utazgatunk, mamákhoz, két helyre, meg otthon is leszünk, mozgalmas lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hajat nekem is megcsinálhatná valaki, meg lehetne olyan jó fej a hajam, hogy hagyja magát, és nem rúgja ki a hullámot öt perc után. :-D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...