Manikűrvadász | Karácsony

szerda, december 23, 2015 Ági - Niceties in my life blog 32 Comments

Az utóbbi Manikűrvadászokról sajnos lemaradtam, de a karácsonyin mindenképpen szerettem volna részt venni, így gyorsan be is írtam az időpontot a naptáramba, s már küldtem is Bellának a jelentkezést. :) Ezúttal úgy alakult, hogy Barbitól vadásztam, s nem is kellett sokáig keresgélnem, hiszen rögtön egy olyan manikűrrel találkoztam, amit rögtön el akartam készíteni.

Az alábbi képre kattintva eljuttok az eredeti bejegyzéshez, s meg tudjátok nézni  többi képét is. Azért ezt választottam, mert nekem nagyon hiányzik a "fehér karácsony", s mivel sajnos idén sem valószínű, hogy részünk lesz benne, így legalább a körmeimen essen a hó. :)


A színeken nem változtattam, maradtam a kék-fehér vonalon, viszont nem az egyes rétegek közé nyomdáztam, hanem csak egyszerűen két réteg fölé, s csak két körmömre. A többi háromra eredetileg csak fehéret terveztem, de hiányzott valami, így fölvittem egy réteget a Catrice Million Styles Effect  ¿Holo, Que Tal? fedőlakkból, így olyan, mintha a hó szikrázna a körmeimen. 




Ezeket használtam:

  • Morgan Taylor  - Making Waves
  • Catrice Colour Brightening
  • Catrice Million Styles Effect  ¿Holo, Que Tal?
  • BP-L018 nyomdalemez (ITT)


Ti mit viseltek karácsony előtt és karácsonykor a körmeiteken? Mit gondoltok erről a manikűrről?


Nézzétek meg a többiek munkáit is:



32 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :)
    Most már én is hiányolom a havat, eddig megvoltam nélküle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, jó volt az alap. ;-)
      Annyira sajnálom, hogy idén sem lesz hó, pedig tényleg olyan jó lenne. :-( És bocsi, hogy miattam hiányolod. :-D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  3. Hú de szép lett! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Igényes, szép munka, gratutálok! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Remélem lesz idén havunk, nagyon megkívántam egy kis szánkózást a manikűrödet nézegetve:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Tényleg nagyon jó lenne.
      Köszönöm szépen. :-)

      Törlés
  6. Szép, letisztult, mégis játékos :) Nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szilvi. :-) Ez volt a cél. Na meg, hogy jobb kézre is meg tudjam csinálni, mert természetesen, most is "baleset" érte a bal kezem, pont mielőtt ráértem volna elkíteni a Manikűrvadászos manit. :-(

      Törlés
  7. Csodaszép lett! Jó választás volt ez a mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én is jó választásnak érzem. Imádtam viselni. :-)

      Törlés
  8. Csodaszép lett ez a manikűr! Én most egyszerű pirosat választottam egy kis arany csillámmal a végén :)

    VálaszTörlés
  9. Imádom a havas manid, nagyon szééép lett! :) Nekem most teal és bordó lakk van a körmeimen, épp manós manikűrt igyekszem alkotni. :D

    Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Marcsi! Manós? Az biztos nagyon aranyos lehetett.
      :-)

      Törlés
  10. Szép ez a mani, az eredeti is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  11. Szépséges lett! Nagyon cukik a hópelyhek! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...