Norie box

szerda, december 23, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

December elején "robbant" a hír, miszerint egy új meglepetésdoboz érhető el, melyet a Hogyan legyek jó nő?-ből ismert Takács Nórának és csapatának köszönhetünk. A márkák ismertek voltak, s ez alapján szimpatikus volt, hogy elég széles skálán mozognak a termékek, így nem csak szépségápolással kapcsolatos dolgok, hanem könyv, élmény, ékszer és finomság is került a dobozokba. Nóra volt olyan kedves, s hozott nekem egy dobozt, s így most meg is mutatom Nektek, hogy az enyémbe mik kerültek. 

A dobozok több féle összeállításban készültek, s így az értékük is eltérő, míg az áruk egységesen 4990 Ft(plusz szállítási ksg.). Természetesen azt nem lehet előre tudni, hogy melyik összeállítás érkezik hozzánk, valamint azt sem, hogy az egyes összeállítások mit tartalmaznak. Ha jól sejtem, az én összeállításom a közepes értékkategóriába tartozik.
A doboz nagyon szépre sikerült, az egyetlen problémám vele, hogy nem túl kemény a karton, így mióta kinyitottam, nem tudom rendesen visszazárni, mert szétcsúszik. 
 Az első dolog, ami a kezembe akadt, az egy Helia-D Aquaboom mélyhidratáló arcgél volt. Az extra hidratálás azt hiszem, mindenkinek jól jön a hideg hónapokban, így biztos, hogy intenzív tesztelés alá fog esni.

A Naurel webshopból egy Debba réti legyezőfű virágvíz került a dobozba, ami  nekem nagyon érdekesen hangzik. Ígérete szerint tisztít és tonizál, s napközbeni frissítésre is használható. Csak a bőrre kell permetezni, s hagyni, hogy kifejtse jótékony hatását.

Nagyon izgultam, hogy hozzám is kerül-e panyizsuzsi ékszer, s szerencsére így lett. Nagyon tetszenek Zsuzsi munkái, érdemes körülnézni nála. Külön öröm, hogy fülbevaló került a dobozomba, mert ezek szerepeltek az idei karácsonyi listámon is. :)

A könyv miatt izgultam egy picit, mert mert szerintem elég merész dolog volt belerakni a dobozokba, hiszen tudjuk, hogy könyvet választani másnak nem könnyű, hát még így, hogy véletlenszerűen kerülnek a könyvek a dobozokba. Az enyémbe egy Müller Péter könyv került, ami nekem sajnos nem jött be. Egy könyvét kezdtem el olvasni korábban, de ne bírtam végig elolvasni(pedig nem szeretek félbehagyni semmit sem), így jobbnak láttam, ha egy egy olyan gazdát keresek ennek a könyvnek, aki tudja szeretni. :)

A Natura Vivente egy 20%-os kedvezmény kupont tett a dobozba, s mellé egy kis tasakos doBrasil  Hialuronsav szérum – Acai bogyóval termékmintát. 

Igazság szerint el sem tudtam képzelni, hogy a Katona borház mit tud rakni egy ilyen dobozba, hiszen a bort kizártam, mivel nehéz, nagy és törékeny is lenne. Nagyon kellemes meglepetés volt, hogy egy borkóstolásra érkezett kupon 1 fő részére. A kupon értéke 7000 Ft, de voltak olyan dobozok is melyekben 2 fő részére szólt a kupon, így azok 14000 Ft értékűek (s azok a legértékesebb dobozok).  Mivel Budapesten lakom, így egyértelmű volt, hogy fel fogjuk használni, viszont a vidékiek miatt lehet szerencsésebb lett volna szűrni valahogy, hogy hova kerüljenek ezek a kuponok, hiszen, sokan vannak, akiknek a felutazás sok idő és pénz lenne pluszban, így nem tudják kihasználni ezt a lehetőséget.
 A Naureltől érkezett még egy 5%-os kedvezménykupon is.

A Szamos pedig egy kis finomsággal járult hozzá a boldog bontogatáshoz. Finom volt. :)

Ennyi lett volna a Norie box tartalma.  Az enyémbe többnyire olyan dolgok kerültek, amiket el és fel tudok használni. Kedvenceim a Debba virágvíz és a panyizsuzsi fülbevaló lettek, de a Helia-D gél is nagyon érdekes számomra. Még rendelhető a dobozokból ITT

Ti rendeltetek? Mit gondoltok róla, szerintetek megéri az árát?



6 megjegyzés:

  1. Nekem nem. Azért sem veszek ilyesmit, mert ragaszkodom a bevált termékeimhez. Pláne vidékiként a borkóstolás 1! főre, hát ki iszik magában? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi egy ismerős párral megyünk el, így nyilván venni kell hozzá még jegyet, de abszolút megértem, én is pont ezt tartottam furcsának. :-(
      Én sokszor nem bírok a kíváncsiságommal, de most pl. a kombinált bőröm átment erőteljesen vízhiányosba, így ilyenkor bőven kiélhetem a kísérletező kedvemet, mire megtalálom azt, ami mellett nem lesz zsíros a bőröm, de nem is hámlik... :-(

      Törlés
  2. Nekem sem tetszik és túl is árazták ://

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nem olcsó, főleg ha azt is nézzük, hogy még külön kell fizetni a szállításért is. :-( És van benne olyan, amit tényleg kevesen tudnak felhasználni.

      Törlés
  3. Az a helyzet, hogy nekem annyira nem jött be ez a box, nem rendeltem, főként azért, mert a felsorolt márkák közül sokkal nem tudtam azonosulni. Úgy látom, hogy jól tettem, mert ha például hozzám kerül a borkóstolás, akkor azt biztosan kihagynám az általad felsorolt dolgok miatt - ráadásul mivel konkrétan a közelemben egyszerre két remek borvidék is van, így sokszor van lehetőségem ennél sokkal kedvezményesebb áron részt venni ilyen rendezvényen, ami hasonlóan magas minőségű is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, mert akinek pl. két fős kupon jutott, ott a termékek kisebb értékben vannak, s ha a borkóstolásra nem tudsz elmenni, vagy egyszerűen nem érdekel, akkor egyértelmű, hogy csalódásnak éled meg. Ha Tomit nem érdekelné, én sem használnám fel...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...