TESZT | Yamuna gyümölcssavas peeling

szerda, december 02, 2015 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

Nagyon sokáig féltem mindenféle hámlasztó hatású terméktől, mert bár odafigyelek ettől függetlenül is a fényvédelemre, mégis tartottam tőle, nehogy érzékeny legyen a bőröm. Ennek ellenére persze nézegettem őket, s rengeteget olvastam a pozitív hatásairól, s egyre inkább azt éreztem, hogy megfelelő fényvédelem mellett csak jót tehetek velük a bőrömnek.

Nem véletlenül hangsúlyozom ennyire a fényvédelmet, hiszen a hámlasztás hatására érzékenyebb lehet a bőr az UV sugárzásra. Mivel tavasszal kezdtem el használni a Yamuna gyümölcssavas peelinget (AHA savat tartalmaz), így folyamatosan szokott hozzá a bőröm az egyre növekvő fényhez, s minden nap 30 vagy 50 faktoros fényvédővel is védtem a bőröm. 
A használati utasítás szerint először le kell tisztítani, radírozni a bőrt, majd erre felvinni -én vékony rétegben szoktam-, s 15 perc múlva lemosni. Az állaga egyébként nagyon érdekes, nagyon könnyen kenhető, tömörebb zseléhez tudnám hasonlítani (kb. mint egy hajzselé).  Ha ezt használom, egy nagyon finom radírral szoktam elvégezni a radírozást, de olyan is volt, hogy csak normál arctisztító után vittem fel. Lemosás után a bőröm azonnal sokkal puhább lett, s kicsit kisimult, néhány hét használat után pedig sokkal egységesebbnek láttam a bőröm. Eleinte pici pirosságot tapasztaltam, de néhány használat után ezzel sem volt probléma. 



A kiszerelés nagyon gazdaságos, 200 ml kerül 1099 Ft-ba, s nagyon sokáig elég. Én nyáron tartottam egy kis szünetet, ezen kívül heti 1 alkalommal használom, s még mindig kb. a harmadáig van.

Ha megtetszett, a Yamuna webshopban (ITT) megtaláljátok, valamint megújult csomagolásban, változatlan áron a Jászai téri üzletben is. :) 

Ti hogy álltok a hámlasztó hatású termékekhez? Van kedvencetek? 


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...