2 éves a blog :)

péntek, január 01, 2016 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments


Reggel mosolyogva ébredtem. A szülinapok így indulnak. Reggeli közben azon gondolkoztam, hogy mennyi szuper dolog történt velem 2015-ben, s bizony ezeknek egy része a blognak köszönhető. Különböző blogger-rendezvények; beszélgetések más blogger lányokkal, amik pillanatoknak tűntek, pedig órák voltak; virtuális barátságok; a szokásosnál is jobban örülni a napfénynek, hiszen így tudtam fotókat készíteni; körmös kihívások; kedves kommentek. :)

Szeretném megköszönni Nektek, hogy ilyen sokan olvastátok a blogot 2015-ben, a kedves kommenteket, minden feliratkozást. :) Nagyon sokat jelent, hogy nem csak nekem okoz örömet a blog, hanem itt vagytok Ti is. :)
Természetesen azoknak a cégeknek is szeretnék köszönetet mondani, akikkel valamilyen formában együtt tudtunk működni, s remélem, hogy továbbra is megmaradnak ezek a kapcsolatok, hiszen olyan tündéri kapcsolattartók állnak sokszor az e-mailek mögött, hogy öröm velük levelezni. :)

Tavaly összegyűjtöttem azokat a bejegyzéseket (ITT) , amiket a leginkább szerettem, most viszont a Ti kedvenceiteket gyűjtöttem össze. :) (A nevekre kattintva eléritek a bejegyzést)

4. Avon Ideal Flawless CC gyöngyök
10. Norie box

Ahogy látom, nagyon szeretitek a különböző szerzeményes bejegyzéseket, így ezekre igyekszem majd ráerősíteni, mert sokszor teljesen kimegy a fejemből, hogy meg is mutathatnám. :) 2015-ben a kedvences bejegyzések is háttérbe szorultak, egyszerűen annyira gyorsan teltek a hónapok, hogy csak kapkodtam a fejem, így először évszakos kedvenc jött, aztán semmilyen, de hamarosan jön egy újabb adag. ;)


Köszönök mindent Lányok! :*

Nagyon boldog és sikerekben gazdag évet kívánok Nektek! :) Remélem, hogy 2016-ban is együtt leszünk. :)



14 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog blogszületésnapot! Remélem, még jó sokáig ünnepelhetünk veled :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ciiska! Én is remélem, de már az is jó érzéssel tölt el, hogy ennyi ideig, töretlen lelkesedéssel van egy hobbim. És még hol a vége!? :-)

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot, és persze boldog új évet is kívánok, Ági! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nóri! :-*
      Neked is nagyon boldog évet kívánok! :-)

      Törlés
  3. Nagyon Boldog Blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  4. Én mindig meglepődöm, hogy még csak most két éves blogod, sokkal többre tippelném :DD Boldog blogszülinapot (innen a szomszédból :P) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Pedig ilyen kis fiatal. Köszönöm Szomszéd. :-*

      Törlés
  5. Boldog blogszülinapot és sikeres új évet!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :-)
      Nagyon boldog évet Neked is! :-*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...