Avon 8 az 1-ben szemfestékpaletta - Nude Shimmer

szerda, január 13, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Karácsony előtt több új szemhéjfesték paletta is bekerült az Avon katalógusba, melyek közül én a Nude Shimmer elnevezésűt próbáltam ki. Mivel a hétköznapokon a természetes árnyalatokat preferálom, így nagyon örülök, hogy a fiókomban tudhatok több olyan palettát is, melyek nagyon szép színeket tartalmaznak, de sokszor találok olyan árnyalatot, ami eddig nekem nem volt, s rögtön égető szükségét érzem, hogy csatlakozzon a gyűjteményhez. :D

A paletta egy fekete dobozban, s azon belül egy buborékos fóliában érkezik, így nagyon kicsi az esély arra, hogy megsérüljön akár kívül, akár belül. A paletta műanyag, de nem olcsó hatású, jól záródik, bátran el lehet vinni magunkkal utazáskor, mint ahogy én is tettem a karácsony környékén. Van benne egy vékony tükör is, de elég pici ahhoz, hogy kényelmesen lehessen használni. Egy kétvégű applikátor is jár hozzá, mely egészen jól használható.
A színek mesések, mint ahogy a lenti színmintán is láthatjátok. A színminták vékony réteg alapozóra készültek, ecsettel, egy-két húzással. 
A felső sor színei balról:
1. fehér kiemelőszín, finom fénnyel
2. bőrszín, szuper satírozni vele, de egy picit porzik
3. meleg árnyalatú világos barna szatén fénnyel (ez az egyik kedvencem)
4. szerintem arany szín szeretne lenni, de inkább (okker)sárgának mondanám; hihetetlenül pigmentált
Az alsó sor színei balról:
1. hideg árnyalatú középbarna, enyhe bronzos beütéssel, szatén fénnyel
2. szintén hideg, de sötétebb barna
3. meleg sötétbarna, szatén fénnyel (a felette lévő barnával imádom kombinálni)
4. nagyon sötét, matt barna, szinte már fekete; kiválóan pigmentált; szempillatőben nagyon szépen mutat
A színek satírozás közben picit halványodnak, de építhető, s szemhéjalappal viszonylag tartósak is.

Nagyon megszerettem ezt a palettát, számomra nagyon jól kihasználható a mindennapokban. Mióta megvan, a sminkjeim 80%-a vele készül, mert jól kombinálhatóak a színek, s van benne tökéletes árnylat satírozáshoz és kiemeléshez is.

A jelenlegi katalógusban nem találtam meg, de szerintem kapható lesz még. A teljes ára 3199 Ft, amit egy kicsit soknak találok, de a decemberi katalógusban ennél olcsóbban volt. 

Próbáltátok valamelyik 8 az 1-ben szemhéjfestékpalettát? Mit gondoltok ennek a színeiről? Szeretitek az ilyen árnylatokat?


4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...