Avon habfürdő piros bogyós gyümölcsökkel

csütörtök, január 07, 2016 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

Az utóbbi hetek (hónapok) számomra elég feszített tempóban teltek, s sokáig nem figyeltem oda kellően arra, hogy az elvesztett energiákat pótolni is kell. Persze nem arra gondolok, hogy egy energiát adó reggelivel kezdjek, inkább a lelki feltöltődés maradt el. Meg is lett a következménye, így folyton fáradt és sokszor beteg voltam. Aztán úgy döntöttem, hogy ebből elég, s ha csak napi 15 percet tudok kikapcsolódásra szánni, akkor azt maximálisan ki fogom használni. Ilyenkor jöhet egy forró fürdő, s egy finom illatú habfürdő, hiszen mikor merülnénk el a habokban, ha nem egy hideg téli estén? 

Az Avon habfürdői közül már többet is próbáltam, s mindig elégedett voltam velük, így rögtön felcsillant a szemem, mikor megláttam a piros bogyós gyümölcsös változatot. A korábban próbáltakhoz hasonlóan ez is kiválóan habzik, így egy 15-20 perces fürdő végéig élvezhetjük a habokat. A víz színe egy nagyon picit rózsaszín lesz, de szinte észrevehetetlen. Az illata hihetetlenül kellemes, kifejezetten édes illat, engem egy picit egy finom forró csokira emlékeztet. Ez meglepett egy kicsit, mert fanyarabb illatra számítottam, de nagyon kellemes meglepetés volt. Esténkét nagyon jól ellazít az illata, s utána jöhet egy jó film vagy könyv, s meg is van az igazi "me-time". :)

A januári katalógusban 949 Ft-ért kapható(153. oldal), ráadásul van egy olyan akció, hogy ha vásárolunk egy 1 literes habfürdőt, akkor a megjelölt termékek közül választhatunk egyet 199 Ft-ért. 

Szeretitek az Avon habfürdőit? Melyik illata a kedvencetek? 


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...