BOMBasztikus téli esték

kedd, január 12, 2016 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

Néhány bejegyzéssel megcsúsztam egy picit, így  ezekről a  Bomb Cosmetics termékről sem most szerettem volna publikálni a bejegyzést, de mivel éppen nagy akciók vannak a http://furdogolyok.hu/hu/ oldalon, így ez egy remek alkalom a bemutatásukra. A nevükre kattintva eléritek azokat, melyek még kaphatóak (ami a hivatalos webshopban nem kapható, ott a Sweetland shop linkjét találjátok), de érdemes szétnézni még az üzletekben is, mert ott még lehet kapható olyan termék, ami a webshopban már nem érhető el.


Ünnepi gyömbéres szappantorta

Már több szappantortát is használtam, de mind közül ez lett eddig a kedvencem. Fürdéshez nem próbáltam, mert az előzőek is szárították a bőrömet, így első perctől kezdve a mosdókagyló dísze, melynek köszönhetően több vendégünk is megjegyezte karácsony környékén, hogy mennyire jópofa, s kérdezgették is, hogy honnan van. :) Totális sikere volt. :) Az illata belengi a fürdőszobát, s igazi "otthon-illat" van tőle. Tömjén- és mirha illóolajat tartalmaz, melyeket én még szerintem soha nem szagoltam, így nem tudom, hogy ezeket érzem-e rajta, de nagyon kellemes, erőteljesebb fűszeres illata van. Nagyon finom, krémes a habja, s a kezemet sem szárítja.



Mézi Fürdőkrém

Nem meglepő, hogy Ő volt az első, akit elvittem pancsolni. :) Annyira édes rajta ez a kis figura, hogy lehetetlen ellenállni neki. A illata fantasztikus, bár diéta idején csak óvatosan, ugyanis 100%, hogy mézeskalácsot fogsz kívánni, ha kipróbálod. Legalábbis velem így volt, s másnap ki is próbáltam egy reform mézeskalács receptet. ;) Lassan oldódik fel, a víz enyhén olajos és opálos lesz. Testápolót nem használtam utána, mert nem volt rá szükség, az olajok tetszik a dolgukat. Rengeteg csillag található rajta, s nagyon jól néz ki ahogy úszkál a víz felszínén, viszont törölközés közben érdemes figyelni rá, mert rátapad a nedves bőrre, s a lakás több részén is előkerülhet. :D


Szent bogyó Fürdősüti

Gyorsabban oldódik, mint Mézi, kb. 3 perc kellett neki. A víz halványzöld lett, s érezhetően selymes, olajos, s a bőrt is ápolja, ezután sem kellett testápolót használnom. Szantálfa- és mirha illóolajat tartalmaz, de ennek nem annyira volt intenzív illata használat közeben, mint a többinek,  s a bőrön sem maradt meg annyira.


Szent bogyó Fürdőbomba


Meglepően intenzíven pezseg, de így is két alaklomra elegendő mennyiségű, feltéve, ha elég gyorsan kikapjuk a vízből. Sokkal sötétebb zöld lesz a víz, mint a fürdősütinél, valóban mókás. :) A csillámokból a bőrünkre már nem jut, így nem kell félni, hogy a lakásban vagy a ruhákon nyomot hagy. Fahéj- és szantálfa illóolajat tartalmaz, s elég intenzív az illata is, melyet 1-2 órán át a bőrömön is éreztem. Az én bőrömet a fürdőbombák ápolják a legjobban, s ez sem kivétel, aminek nagyon örülök, mert kifejezetten élvezem, ha 1-1 estét kihagyhatok a kenegetésből, s törölközés után már bújhatok is a (roppan felnőttes) pizsamámba. :)

Little Hotties

Végül még néhány illatpasztilla is érkezett, melyeket fel kell olvasztani egy párologtatóban (pl. ilyenben), s évezni, hogy az egész lakásunk illatozik. Mivel az én párologtatóm viszonylag kicsi, így keverni nem tudtam őket, de külön használva is nagyon finom illatuk volt, s a nappalit kellemesen betöltötte. Egy doboz 25-30 pasztillát tartalmaz, melyek kb. 135 óra illatozást biztosítanak, s a  dobozba kerülő illatokat magunk válogathatjuk össze.

Ezúttal sem kellett egyik termékben sem csalódnom, de ha kedvencet kellene választanom az biztos hogy Mézi vagy a szappantorta lenne. Most pedig megyek, megnézem mi maradt még a webshopban, meglepem valami finomsággal magam. ;)

Próbáltatok valamit a téli Bomb termékek közül? Rendeltek valamit az akciós termékek közül?



0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...