Decemberi Miss Sporty újdonságok

vasárnap, január 03, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

2015-ben többször is kerültek újdonságok a Miss Sporty állványára, a legutolsó frissítés éppen decemberben. Legelőször a rúzsok keltették fel a figyelmemet (mi lett velem 2015-ben :D), amikor kikerült róluk egy kép a Miss Sporty facebook oldalára. Végül úgy alakult, hogy az egyik rúzs mellett néhány más terméket is kipróbálhattam, s ideje beszámolni róluk. :)

Amikor kibontottam a csomagot, végül nem a rúzs, hanem a szemöldökformázó készlet érdekelt leginkább. Az utóbbi időben elég sok problémám lett a szemöldökömmel, mert sajnos eléggé megritkult, s a szálak is sokkal durvábbak, s kuszábbak lettek. A készlet egy por állagú festéket (világosabb) és egy színezett waxot (sötétebb) tartalmaz, valamint egy kétvégű ferde ecsetet és egy kis spirálos kefét. A "mütyürök" egész jól használhatóak, így utazáshoz kiválóak, de méretük miatt kényelmesebb a megszokott eszközeimmel dolgozni. Az enyém a 001 Medium Brown árnyalat,a mi első ránézésre jó lehetett volna, de van egy enyhén vöröses beütése, ami miatt egy kicsit elüt a természetes színemtől, de a waxot másik szemöldökporral kombinálva, jó kis páros tudok alkotni. Tartósságban majdnem egy egész napot kibírt rajtam, s ha nem tapogatnám annyit az arcom, szerintem kibírná végig.

Őszintén szólva szempillaspirálból már nem egészséges mennyiség van nálam felbontva, de mivel a nyáron kiadott spiráljuk is tetszett(teszt ITT), ezért nagyon kíváncsi voltam, hogy ez miben más. Ebben az esetben is szilikon spirált kapott, de ezúttal egy homorú és egy domború oldallal, s így az oldalakat váltogatva ügyesen lehet spirálozni. Egy kicsit sok festéket vesz fel a kefe, de a végéről lehúzva már probléma nélkül használható. A pillákat hajlamos összetapasztani, de egy kicsit odafigyelve ez elkerülhető. Dúsítást nem igazán vettem észre, de szépen hosszabbít. Hétköznapra szuper kis darab lett nálam, mert szerencsére nem potyog, s szépen kibírja a nap végéig. A színe egy fokkal lehetne feketébb, de így is látványos a különbség (legalábbis az én szőke végű pilláimon).
A folyékony korrektor hozzám a 001 Light árnyalatban érkezett szerencsére, ami jobban nem is illeszkedhetne a bőrszínemhez. "Sajnos" mostanában sikerült kialudnom magam, így jelentős karikáim nincsenek, de így is hajlamos a belső szemzugomnál a normálisnál kékesebb árnyalatot felvenni a bőröm. Ezt szépen elfedi( de tartok tőle, hogy pár hét múlva kevés lesz...), s púderrel fixálva közel a nap végéig kitart. Bár 10 órát ígér, nálam ezt sajnos nem tartotta be, de szárazabb bőrön nem tartom kizártnak, hogy fennmarad. Bőrhibákra nem próbáltam, oda a folyékony szerintem nem való.

Szemöldökformázó készlet, korrektor és szempillaspirál
A rúzsok közül nagyon szép árnyalatok kaphatóak,  s ezek közül nekem a 101 My Adorable Nude van meg (eddig). Nekem elsőre a csomagolása tetszett meg, mert bár azt nem mondhatom, hogy ennél csinosabb darabot még nem láttam, de az árához képest, egészen szép lett. A kupakja élőben már nem annyira minőségi, mint a képeken tűnt, de így is teljesen rendben van, viszont az alsó része meglepőn szép. Egy matricával le van ragasztva, ami szuper, hiszen így biztosan érintetlen darabot vihetünk haza, viszont nem lehet szépen levenni, s ragacsos marad , ami engem zavar. Ez a szín az én ajkaimnál barackosabb és egy kicsit fényes, amit kifejezetten szeretek, viszont az állagát kicsit száraznak tartom, s kifejezetten kiemeli a száraz részeket, így egy alapos ajakápolás után használom csak, s így már szépen siklik, viszont naponta többször is újra kell kenni.  


Leginkább a korrektor nyerte el a tetszésem, nagyon örülök, hogy passzol a szín. A szemöldök készletből a wax mindennapi használatban van, s a spirál is bekerült a napi használatban lévők közé. A rúzzsal kicsit hadilábon állok, mert ajakápoló nélkül én nem tudom használni, viszont úgy nagyon tetszik, de szeretnék majd kipróbálni másik árnylatot is, hátha azok krémesebbek.

Próbáltatok már valamit ezek közül? Van amelyik tetszik Nektek? Van kedvenc Miss Sporty terméketek?




4 megjegyzés:

  1. A szemöldökkészlet jónak tűnik, csak hát télen szerintem lehavazódna, mire beérek dolgozni. Vagy itt kellene sminkelnem az íróasztalnál, alig lesnének a többiek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég jól tapad a wax, így nen biztos, hogy komoly baja esne.Legalábbis nekem nem tűnt el, mire beértrm vele reggelente, igaz, nem is vagyok kint túl sokat.
      Igen, munkahelyen azért én sen kezdenék neki szemöldököt igazítani. :-D

      Törlés
  2. Nem próbáltam még mostanában a termékeiket, ez a márka nálam mindig valamiért hátrasorolásba kerül a többi mellett :) Szóval így nem igazán szoktam kísérletezni vele, de örülök, hogy azért van olyan darab, ami egész jó és bevált :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút megértelek, a tonikorszak után én is hasonlóan álltam a márkához, s most sem vásarolnám fel a fél állványt, de azért vannak jó termékeik(főleg ár-érték arányban).

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...