Egy kedvenc, egy csalódás | Yves Rocher körömlakk és BPS transzferfólia

szerda, január 20, 2016 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Még valamikor ősszel figyeltem fel a BPS leveles, holografikus fóliájára, s rögtön bele is választottam a tesztcsomagomba, gondoltam milyen jó lesz majd ősszel. Amikor megérkezett, nem győztem csodálni, s ötletelni, hogy milyen lakkokkal próbáljam ki. Gyorsan elő is pakoltam jó néhány lakkot, s végül az Yves Rocher Gris Armoise árnyalata lett az első (és egyben utolsó...) befutó.

Kezdjük a jóval. A lakk csodálatos! Már egy rétegben is szinte teljesen fed, igazság szerint csak megszokásból használtam két réteget. Az ecset lapított, nagyon enyhén lekerekített, igazán könnyű dolgozni vele, javításra nem is volt szükség. A színe is meglepően tetszett magamon, pedig magamtól biztos, hogy nem választottam volna ezt az árnyalatot(főleg, hogy olyan szép piros és nude lakkjaik vannak). Közelről látszik (sajnos a képeken nem igazán), hogy nagyon apró ezüst csillámokat is tartalmaz, ráadásul nagyon szép, fényesre szárad. 5 ml 1390 Ft, így nem a legolcsóbb, de érdemes tenni vele egy próbát, mert meglepően jó minőségű.
Amikor kibontottam a fóliát, s láttam, hogy az egy méter valóban annyi, amennyit ígértek, mosolyogtam egy jót, hogy mégis hogy fogok én ennyit elhasználni, de már nem sok van belőle, s nem azért mert azóta minden második lakkozásnál ezt veszem elő... Elvileg úgy kell alkalmazni, hogy a még éppen nem teljesen száraz lakkra kell rátenni, s a mintát egy rózsafapálcával rásimítani. Fogalmazzunk úgy, hogy volt néhány próbálkozásom vele... Persze lehet(sőt biztos), hogy van olyan aki jobban ráérez a trükkökre vagy több türelme van (bár két délutánom ment el vele...), de azt hiszem a legtöbben azt mondanák rá, hogy nem ér ennyi macerát. Nekem az alapvető problémát az okozta, hogy nehezen találtam meg azt az állapotot, amikor tökéletes a lakk, így vagy szétkentem, mert még túl nedves volt, vagy megszáradt, s így nem tapadt rá egyenletesen. Azoknál a fóliáknál ez nem is lenne problémám, ahol nincs minta, de így nekem ez most csalódás volt. Ráadásul a levelek is elég nagyok, nekem jobban tetszene, ha kisebbek lennének.

Ha esetleg mégis megpróbálkoznátok vele, ITT találjátok, vagy ha a többi hasonló fóliát is megnéznétek, kattintsatok IDE. Továbbra is használható az AXB10 kuponkód 10 % kedvezményért.

Nagyon sajnálom, hogy ez most ennyire nem jött be nekem, mert a hópelyhes is olyan szép, de így nem merem megrendelni, valószínű, hogy az sem két perces mutatvány lenne. :( Viszont az Yves Rocher lakk nagyon bejön, ki is néztem még pár színt. :)

Szeretitek az Yves Rocher lakkjait? Próbáltatok már hasonló körömfóliát?


2 megjegyzés:

  1. Elég drága ez a lakk, még az AE is olcsóbb. Á, én nem próbálkozom macerás dolgokkal, de szép a végeredmény nálad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem igazán voltam elégedett a végeredménnyel, de örülök, ha Neked tetszik. :) Igen, átszámítva nem olcsó az YR, de ennek elég jó a minősége, s ha van rá valamilyen kedvezmény, úgy már jobban megéri.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...