Elfogytak #10

kedd, január 26, 2016 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments


Elég sok idő telt el az előző üres flakonos bejegyzés óta, úgy látszik, tényleg nagyon jó helyet sikerült találnom nekik, és nincsenek útban. :D A mostani adag is elég vegyes lett termékcsoportok és elégedettség szempontjából is.

A Yamuna Shea vajas testvaja az első Pure by Pixiboxban érkezett, s nagyon hamar megszerettem a könnyed, habos állagát, a finom illatát és azt is, hogy milyen puha volt a bőröm a használata után. Jelenleg másik illat van itthon belőle, de vannak még további kiszemeltjeim is. :) 
A The body shop Barackos testvaja a nyári hónapok nagy kedvence volt nálam. Kis túlzással néhány könnycseppet is elmorzsoltam, amikor elfogyott. Imádom az illatát, könnyen kenhető, s a bőrömet is megfelelően hidratálta. Jelenleg nincs a webshopban, de még az üzletben megnézem, hátha találok belőle, bár az itthoni testápoló készletet elnézve, ez még nagyon nem indokolt. :D
Nagyon vegyesek az érzéseim a Garnier Néo krémdezodorral kapcsolatban, ugyanis magát a terméket nagyon szerettem, eleinte biztos voltam benne, hogy egy jó ideig nem próbálkozok mással, de mire az utolsó negyedhez jutottam, előjött egy nagyon negatív tulajdonság, mely a csomagolásnak köszönhető. Ekkor már nagyon nehéz kinyerni a terméket, ezért szét is vágtam, de egyrészt nagyon idegesítő így kenegetni, s pár nap alatt meg is száradt benne a deo, így hamar "kukaérett" lett... :(
Többször írtam már a Garnier Fructis Citrus Detox samponról, mert kellemesen frissít, jól tisztít, s jó illatot hagy maga után. Nem állandóan ezt használom, mert általában mire egy flakon végére érek, már nem érzem annyira hatékonynak, de valószínű, hogy lesz még belőle a fürdőkádam szélén. 
Sok helyen olvastam nagyon jókat a Dove száraz samponjáról, de nekem nem igazán jött be. Nem frissítette annyira a hajamat, amennyire szerettem volna, ennyi pénzért többet vártam volna. Az illata kellemes volt, viszonylag könnyen használható, de nekem nem az igazi, ráadásul elég gyorsan el is fogyott.
A Schwarzkopf Essence Ultimate Frizz Control sampontól is elég sokat vártam, de ez sem lett a kedvencem, sőt! Alig vártam, hogy elfogyjon végre. Sajnos egyáltalán nem simította le a hajszálakat, viszont gyorsabban zsírosodott mellette a hajam, így biztos, hogy nem kap újabb esélyt tőlem.
Azt hiszem, a Balea After Sun tusfürdőjét nem kell bemutatnom, hiszen már már 2-3 éve nagyon sokan szeretik a nyári hónapokban. Én tavaly próbáltam ki először, de miután megvettem az elsőt, vettem is gyorsan még egyet tartalékba, de nyár végére így is búcsút kellett mondanom neki. Az illata nagyon kellemes, jó az állaga, nem szárította a bőrömet, s árban is verhetetlen. Remélem, idén is kapható lesz. :)
A Greenland málnás fürdőzseléje is az első Pure by Pixibox része volt, de sajnos nem lett a kedvencem. Az én bőrömet eléggé szárította, s az illata sem az a finom málna illat, amire számítottam.
Az utóbbi időben állandó lakó lett a fürdőszobapolcomon a Garnier mineral Action Control dezodorja. Az illata kellemes, nem okoz irritációt nálam, s hatékonynak is bizonyult. 
Az Avon illatmentes intim lemosója évek óta állandó termékem, amíg létezik, újra fogom venni.
Az Isana madulás körömlakklemosója sem újdonság. Gyorsan eltávolítja a lakkot, picit szárít, de nagyon jó áron kapható nagy kiszerelésben is.
A Garnier micellás vizét nagyon szerettem, mert viszonylag könnyen és alaposan távolítja el a sminkemet, s néhány kivételes alkalomtól eltekintve, a szememet sem csípte. Jelenleg másik, hasonló terméket használok, de biztos, hogy fogok még vásárolni belőle.
Az Uriage Isofill szérum hatalmas kedvencem lett, mert nagyon könnyed az állaga, gyorsan beszívódik, s a bőrömnek is nagyon jót tett, mert sokkal teltebbnek, feszesebbnek éreztem. Sajnos nem olcsó, de ha éppen valami jó akciót látok, lehet, hogy megveszem majd a teljes kiszerelést is.
A Catrice Beautifying Lip Smooter eleinte nagy kedvencem volt, mert nagyon könnyed és kellemes színű hétköznapi ajakszépítő termék volt, DE pár hónap alatt teljesen használhatatlanná vált. Bár rendszeresen tisztítottam az applikátort, mégis egyre büdösebb lett. Próbáltam kinyomni egy tégelybe a terméket, mert eleinte azzal nem volt semmi probléma, de hamar használhatatlanná vált. Mivel a csomagoláson az szerepel, hogy a felbontástól számítva 12 hónapig használható, így elég csalódott vagyok miatta, biztos, hogy nem veszek belőle másikat, még akkor sem, ha éppen akciós lesz.

Használtatok ezek közül valamit? Nektek mennyire vált be?


7 megjegyzés:

  1. A Catrice szájfénnyel ugyanez volt a problémám és ahogy olvastam elég sokaknál. Nagy kár, mert nem volt olcsó és pár használat után ki kellett dobni, mert a hányinger kerülgetett, ha kinyitottam a tubust. :(

    VálaszTörlés
  2. Garnier After Sun a legeslegnagyobb kedvenc tusfürdőm. :)
    A micellás vizet is szeretem, már kettőt elhasználtam belőle. Én azzal szoktam letörölni a Catrice szájfényt és így nem lett semmi baja. Remélem el tudom használni, mert nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  3. Amennyire régen imádtam a Dove szárazsampont, annyira nem működik nálam sem mostmár :D A Garnier Citrus Detox sampon illatát meg imádoooom <3

    VálaszTörlés
  4. A Garnier micellás vizet most tervezem megvenni. :)

    VálaszTörlés
  5. Csak az Isana és a Balea tusfürdők közösek, ezek beváltak, de a Garnier nem, talán túl érzékeny a bőröm, nekem marad a Bioderma.

    VálaszTörlés
  6. A neo dezodorral ugyanez a problémám. Nagyon szerettem, de emiatt inkább nem vettem újra. :/

    VálaszTörlés
  7. Micellás víz az egyedüli egyezés, de így is jó volt olvasni a bejegyzést. Ezekből mindig annyi infó jön az emberhez, hogy nem lehet kihagyni az ilyen bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...