Eucerin DermoPURIFYER Speciális hidratáló arcápoló FF30

csütörtök, január 21, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Még szeptember elején elkezdtem keresgélni új fényvédő után, aminek két oka volt. Egyrészt feleslegesnek tartottam, hogy a szürke napokon is 50 faktoros fényvédőt használjak, a másik pedig az volt, hogy évszakváltáskor általában teljesen csapongó lesz a bőröm, hol száraz, hol zsíros, jönnek a bőrhibák, stb. Ekkor érkezett tesztelésre az Eucerin DermoPURIFYER Speciális hidratáló arcápoló FF30, s rögtön el is kezdtem használni.

Könnyű, nem zsíros összetételével intenzív hidratálást biztosít az akne kezelés hatására kiszáradt bőrnek. Megnyugtatja az irritált bőrt, csökkenti a pattanásos bőr problémáit. 

A csomagolása nagyon tetszik, hiszen pumpás. Nekem ez a legkényelmesebb módja a krémek adagolásának, s nem mellesleg ez a leginkább higiénikus megoldás is. A pumpa nekem kicsit sokat nyom a tenyerembe, de szerencsére tudjuk szabályozni, így ezen hamar túl tudtam lépni.


A krém színe enyhén sárgás, de a bőrön elkenve ebből semmi sem látszódik. Az állaga viszont nekem túlságosan nehéz és zsíros hatású, pedig elvileg ez mitesszeres, problémás bőrre készült, de ősz elején a bőrömnek egyszerűen sok volt, így félre is tettem egy időre. Azonban időközben jelentősen megváltozott a bőröm, nagyon vízhiányos lett, így több helyen is feszült, néha már hámlott is. Gondoltam, eljött az idő, hogy újra megpróbálkozzam vele, hátha segít a vízhiányon és jó barátságban leszünk. Sajnos nem lett igazam, még így is túl nehéznek érzem önmagában, viszont kipróbáltam egy gél állagú krémmel (The Body Shop E-vitaminos arckrém sorbet) keverve, s így már sokkal könnyebben tudom használni, s nem érzem, hogy van valami az arcomon, ráadásul egész napra elfelejthetem a feszülő, száraz foltokat. Nap közben enyhén átfényesedik a T-vonalam egy vékony púderréteg ellenére is, de ez könnyedén orvosolható.


Vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, mert bár a TBS arckrémmel keverve semmi probléma nincs vele, önmagában mégsem tudom használni. El sem tudom képzelni, hogy akinek kifejezetten zsíros a bőre, annak milyen lehet. Sajnálom, hogy ez most nekem nem vált be, főleg, hogy a nyáron használt Eucerin fényvédőt imádtam.

Ti milyen fényvédőt használtok most? 

4 megjegyzés:

  1. Ezt én használtam, ha jól emlékszem, ez az aknéellenes kezelések miatt kiszáradt bőrre való! Nekem nagyon zsíros bőröm van, de tényleg, nyáron a Bioderma Kid fényvédője elég nappalra, ezen kívül éjjelre és hideg időszakban a Bioderma Sensibio Light krémjét használom, ez fölé is jó a fényvédő. Eucerin nekem egyáltalán nem jött be, párom használta a szárazabb bőrére, ő szerette, de egy ideje az én krémemet lopkodja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt írják is, ki is egészítettem vele a bejegyzést. És pont emiatt tettem félre, addig amíg viszonylag normál állapotú volt a bőröm, de most, hogy nagyon sok helyen száraz foltok vannak, még így is sok. Pedig ígérete szerint könnyű, nem zsíros összetételű, de az enyém ennek pont az ellentéte. Rákukkantottam a Krémmániára, úgy látom, elég vegyes róla a vélemény.

      Törlés
  2. Én használom aktívan, mert ez az egyetlen krém eddig, ami nem okozott pattanásokat, sőt javított a bőrömön, de zsíros bőrre nem való, az tuti, segíteni nem fog rajta!
    Nekem csak problémás, aknéra hajlamos a bőröm, ami nem a bőrápolásból adódik sajnos, hanem betegségből, de normál, néhol pedig száraz eléggé a bőröm. Kb 1 kisebb borsónyi elég belőle az egész arcomra és akkor beszívja, de nem mattít (a mattító verziótól puklik jelentek meg az arcomon). A kezemen kenem szét először és utána az arcomra.
    Tényleg a kezelésektől, vagy alapból szárazabbá vált, de problémás bőrre jó, kicsit félrement a leírása így.
    Amiben nincs fényvédő, az tényleg könnyű állagú, sőt mattít, de nekem attól bőr alatt puklik lettek az arcomon... :\

    VálaszTörlés
  3. Régóta szemezgetek vele és most az utóbbi időben elég száraz is a bőröm, így lehet, hogy beszerzem és teszek vele egy próbát. Tavaszra és nyárra szerintem sok lenne a bőrömnek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...