Inspiráció #98

hétfő, január 04, 2016 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Fogadalmak. Az utóbbi napokban mindenhol fogadalmakba botlok. Eddig mindig volt 1-2 dolog, amit megfogadtam, de a legtöbb esetben  előbb vagy utóbb, de "kudarcba" fulladtak. Vagyis nem teljesen, de én annak éltem meg. Éppen ezért idén nem fogadalmakat teszek, hanem célokat tűztem ki. Hiszen sokszor volt, hogy néhány kihagyott edzés, vagy pár nap csalóétkezés után mindig azt éreztem, hogy elbuktam, s felállni nem volt könnyű. Ezek helyett részhatáridőim és céljaim vannak, s remélem, 1 év múlva sok dolog lesz kipipálva a listámon, ami pedig nem, arra ott lesz a következő év. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Megfogadtatok valamit? :)





6 megjegyzés:

  1. Nem nagyon, de igyekszem kevesebbet költeni arra, ami nem feltétlen szükséges. Egy olyan zöld kabát jó lenne, terveim között van, hogy veszek egyet leárazáskor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon melegnek tűnik, remélem találsz olyat, ami tetszik. :)

      Törlés
  2. Heti finomság és heti plusz egy. :)
    Boldog Új Évet Ági és szép hetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még hogy egy kis egészséges hami nem nézhet ki jól... ;)
      Neked is Anna! :)

      Törlés
  3. A heti cuki annyira ééédes :)) A heti bent pedig nagyon szép :) Én sem szoktam fogadalmakat tenni, csak célokat tűzök ki, de abból általában nagyokat, hogy legyen miért dolgozni az évben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Tudtam én, hogy jó lesz ez a cuki. ;)
      Remélem, hogy minden kitűzött cél sikerül elérned idén. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...