LFP! - Év színei 2016

csütörtök, január 14, 2016 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Az elmúlt napokban nagyon izgatott voltam a mai bejegyzés miatt. Mindig tetszettek nekem a különböző lakkos-alkotós csoportosulások, éppen ezért fantasztikus érzés volt, amikor Bellától éppen karácsonykor kaptam egy e-mailt, melyben meghívott, hogy csatlakozzak a Lakkoz! Fotózz! Posztolj! kezdeményezéséhez. Nem tagadom, napokig vigyorogtam, mikor eszembe jutott az e-mail, mert nagyon jól esett, hogy rám is gondolt. A posztok két hetente jönnek majd, s mindig egy adott témára készítünk manikűröket.

Az első forduló témája Bella ötlete alapján az "Év színei 2016" lett. Nagyon örültem a témának és ennek a két szép árnylatnak is, melyet az év színeinek választottam. Név szerint ezek a Rose Quartz és Serenity. Rögtön a Lovely St. Tropez kollekcióban lévő rózsaszín és világoskék lakkjaim jutottak eszembe, s egy télies manikűrt képzeltem el. Az első elképzelés az volt, hogy gradient alapot készítek, de annyira gyenge volt így a lakkok fedése, hogy 4-5 réteget szivacsoztam fel, de így már nem akart megszáradni, pedig nagyon jól nézett ki. :(
Így a gyűrűs ujjamra került a rózsaszín, míg a többire a kék, s duplán nyomdáztam rájuk hópelyheket: az első rétegben fehérrel, a második rétegben ezüsttel nyomdáztam. Sajnos a képeken nem annyira látszik, de szemből inkább az ezüst, míg oldalról a fehér pelyhek érvényesültek jobban.

Ezeket használtam:

Lovley St. Tropez Nr. 2. és Nr. 3.
Essence fehér nyomdalakk
BPS ezüst nyomdalakk
BPL-032 nyomdalemez


Nagyon szerettem viselni, imádom ezeket a lakkokat és együtt sem mutatnak rosszul szerintem. :) 

Ti mit gondoltok a manikűrről? Tetszik nektek együtt a kék és a rózsaszín? 






A többiek munkái:






10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! A lakkok már önmagukban is jeges hatást keltenek, jó ötlet volt ezeket választani, de a minta még inkább feldobja őket :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen kis finom manikűr *-* nagyon szép lett!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik! Elegáns és nőies lett.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavakat! Örülök, hogy örömöt okozhattam! :3 A manikűr isteni lett, nekem nagyon tetszik, nem csodálom, hogy imádtad hordani! :)

    VálaszTörlés
  5. De szép lett! Olyan jéghercegnős kicsit :) Pedig ezek a színek nagyon nem jönnek be, de te remekül összeválogattad őket ebben a manikűrben :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...