Manikűrvadász | Születésnap

kedd, január 05, 2016 Ági - Niceties in my life blog 36 Comments

Még két hete sincs, hogy legutóbb vadásztunk a Lányokkal, de már itt is a következő forduló, méghozzá egy szülinapi kiadás. Ez abban különbözik a szokásostól, hogy ezúttal nem egymástól, hanem külföldi bloggerektől inspirálódunk. A szerencse ezúttal nekem a polishedtwins felhasználónevű instagram profilt választotta, melyet két lány vezet, Kristin & Kayla. 


Igazság szerint elég nehezen választottam, s végül az alábbi lett a befutó(a képre kattintva eléritek a posztot). Én alapnak nem készítettem átmenetet, s a mintát is nyomdáztam. Végül ezt a lépést megbántam egy kicsit, mert az ehhez leginkább hasonló mintám nem igazán olyan volt a körmeimen, mint amilyennek szántam, de ilyen az, amikor sorra törik le az összes körmöm, és egyre kisebb a felület. :(

Ezeket használtam: 
Lovely Must Have Glam Style Nr 7
Essence fehér nyomdalakk



Ti mit gondoltok erről a manikűrről? 




A többiek munkái:





36 megjegyzés:

  1. Szerintem szép lett :) Ilyenkor érzem azt, hogy nem lenne rossz megtanulni nyomdázni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Réka! Hajrá! Még nekem is van bőven mit tanulni és gyakorolni, de már így is nagyon sok olyan manit sikerült összehozni, amit sajnáltam lemosni. :) Jó móka ez. ;)

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett szerintem, sokkal jobban tetszik, mint az inspiráló manikűr :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ciiska! :* Nagyon jó érzés tőled ilyen véleményt kapni! :)

      Törlés
  3. Nekem is a Tiéd tetszik jobban, szép lett! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szép, nagyon örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  4. Nekem is jobban tetszik a tiéd mint az eredeti :) nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Nekem a Te verziód jobban is tetszik :))

    VálaszTörlés
  6. Brutálisan jó manikűr, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett,nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  8. Szép lett ez, szóval csak tessék büszkén mutogatni :) Nekem tetszik nagyon :) (és átérzem, hogy milyen az, amikor egyre kisebb az ember körme, és nincs mivel kezdeni akármit is... :D) Neki kéne állnom végre nyomdázni, mert nagyon tetszenek az eredmények, csak be kéne szerezni hozzá a szükséges cuccokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nocy! :-* Kicsit tényleg kiakaszt már ez a dolog és nem pusztán amiatt, hogy "korlátozva" érzem magam a kis felület miatt, hanem megvan az oka, folyamatosan dolgozunk rajta, hogy rendbe jöjjenek a dolgok, és mindig van valami, ami nem okés. :-(
      Nyomdázásra fel, jó móka! ;-)

      Törlés
  9. Nagyon jó kis színösszeállítás, mutatós manikűr lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szilvi, nagyon örülök, hogy tetszik Neked! :-)

      Törlés
  10. Nagyon szép lett, tetszik ez a vizes-jeges színvilág :-)

    VálaszTörlés
  11. Valahogy sokkal elegánsabb és kifinomultabb a te verziód, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szilvi, nagyon kedves, amit írtál. :-*

      Törlés
  12. Csinos lett. Tudom, hogy kisebb a felület meg a hosszabb köröm szebb, de a rövidebb is nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :-) Barátkozok ezzel a hosszal, de azért dolgozom a megoldáson. ;-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...