14 napig tartó lakkozás UV lámpa nélkül?

csütörtök, február 25, 2016 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments


Mindig is gondot okozott, hogy egy-egy zsúfolt időszakban nem volt időm 2-3 naponta lakkozni, tovább pedig nem bírták a lakkok a körmeimen. A Sally Hansen újdonsága, a Miracle Gel™ szett, ami színes lakkokból és egy fedőlakkból áll, s a legjobb benne, hogy nem kell hozzá UV lámpa. Nem ígér keveset. Gyors száradás, gyönyörű színek és 14 nap tartósság? Nagy elvárásaim voltak, de lássuk, hogyan teljesített.


A lakkok üvege egyforma, mindegyik 14,7 ml lakkot tartalmaz, ami szerintem rengeteg. Aki gyakran váltogatja a színeket, annál nem valószínű, hogy elfogy egy ekkora üveggel, de aki csak 1-2 színt használ, annak jól jöhet. :) Az ecset a kedvencem, lapított és lekerekített, viszont elég széles, a kisujjamhoz éppen, hogy jó.

A Birthday Suit számomra a TÖKÉLETES nude lakk jelenleg. Nagyon természetesnek hat a bőrszínemmel, bátran hordom munkába, egy esti találkozóhoz, vizsgához. Szóval mindig és mindenhol megállja a helyét. Két rétegben fed, de volt ahol ügyetlenebb voltam, s kellett még egy réteg. Az állaga viszonylag folyósabb, de jó koordinálható. 


A Malibu Peach egy nagyon szép barack lakk, melynek enyhe narancsos beütése is van. Arra számítottam, hogy ez a szín lesz a kedvencem a három közül, de a körmeimen nem éreztem magaménak, de szerintem ahogy melegszik majd az idő, úgy fog ez változni. Nekem ez olyan "jóidős" szín. :) Ez is hígabb, de nem folyik szét, s két közepes réteget kellett belőle

A Hunger Flames szerintem egy "veszélyes" árnyalat, ugyanis könnyen kelthet "olcsó" hatást, így én inkább csak rövidebb körmökön tudom elképzelni. Sajnos nem sikerült elkapnom az igazi színét, pedig nagyon érdekes, mert van egy kis pinkes és egy kis kékes fénye is. Az állaga picit sűrűbb az előbbieknél, de még így is inkább folyós és könnyen terül. Szuper pigmentált, egy rétegben majdnem tökéletesen fed, de azért két réteg kell belőle, s fedőlakkot mindenképpen igényel mert enyhén mattra szárad.

A fedőlakk állaga sűrűbb egy picit, s általában vigyáznom kell, hogy ne maradjon túl sok lakk az ecseten, de ha megvan a megfelelő mennyiség, csodás fénnyel vonja be az alatta lévő színt, s gyorsan meg is szárítja azt. És akkor a tartósság. Ehhez mindenképpen megjegyezném, hogy rajtam nem igazán tartósak a lakkok, maximum 3 napig szokott a körmeimen lenni egy lakkozás, így a 14 napot én nem vártam el. Kereken 7 napig viseltem a Birthday Suit és a Hunger Flames árnyalatot, s igazából egy kis körömvégi kopás jelentkezett -ami más esetben 1-2 nap után már van-, valamint egy helyen megpattant, de azon  a héten volt egy kisebb balesetem, s valószínű, hogy ez egy ott szerzett sérülés volt.

Összességében bár nálam 14 napig nem bírta, mégis nagyon elégedett vagyok a tartósságával. Egy hét alatt is nőtt annyit a körmöm, hogy számomra már zavaró volt a lenövés, meg azért meg is tudok unni egy színt ennyi idő alatt. A fedőlakkot próbáltam másmilyen lakkokkal is, s ott is növelt a tartósságon, de nem ilyen mértékben, mint a saját lakkjaival, így önmagában is tudom ajánlani, de együtt tényleg jobbak. Van még néhány szín ami nagyon tetszik, pl.egy dögös pirosat nagyon szeretnék, így valószínű, hogy tovább fog még bővülni a készletem. :) 

Próbáltátok már ezeket a lakkokat? Ti mennyi ideig hordtok egy manikűrt?


12 megjegyzés:

  1. 1-2 napig tart nálam egy manikűr, a sötétebb színek hamarabb kopnak márkától függetlenül. Ezek annyira nem jönnek be, nem különlegesek, bár szép árnyalatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Neked is van már akkora készleted, hogy egy krém finishű lakk, már nem hoz lázba. :D Persze ez érthető. :) Szerintem ezek a lakkok azoknak jöhetnek nagyon jól, akik nem akarnak 2 naponta lakkozni, s színekben sem "csaponganak", csak néhány árnyalatot váltogatnak.

      Törlés
  2. A nude gyönyörű! :) Szívesen megnézném egy másik maniban is. :)

    VálaszTörlés
  3. Sally Hansen ;)

    A fedolakkal birta eddig? Sajnos akkor ahhoz eleg draga.... Vettem nemreg egy Astor lakkot, ami a Perfect stay up to 10 days es valoban birja addig fedolakk nelkul ket retegben. Csak a korom vegeken lathato egy minimalis kopas, semmi mas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Pedig, csak háromszor olvastam át. :D Legalább a címkében stimmelt. :D

      Nekem amik vannak Astor 10 napot ígérő lakkjaim (igaz, még régebbi kiadás), de 1-2 nap után lepattog. Szóval rajtam az nagyon nem működik. De igazából semmi sem tartós rajtam, nekem egy hét hatalmas idő. :) Valóban nem olcsó sajnos, de egy szép pirosat még nagyon szeretnék. :)

      Törlés
  4. Nagyon szép színűk van, különösen az első kettő tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. A nude árnyalattal én is szívesen tennék próbát, bizalomgerjesztő, amit írsz a szériáról. Én a sima SH lakkokat is nagyon kedvelem, ránézésre könnyű kiszámítani, mit mutat majd a körmökön, még sosem csalódtam bennük.
    Köszi, hogy írtál ezekről a lakkokról, és csodásak a fotók is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtam nagyon jól működnek, remélem, ha teszel velük egy próbát, neked sem okoznak csalódást. :)
      Köszönöm, aranyos vagy. :)

      Törlés
  6. Az a nude szín csodaszép, igazán jól áll. A másik kettő nem az én világom, de szimpatikus ez az új vonal, bár eddig is szerettem a SH lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a nagy kedvencem közülük, biztos sokat fogom használni. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...