Avon Magic Effects Liquid Sequin - Glimmer

péntek, február 19, 2016 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments


Karácsony előtt került be az Avon kínálatába néhány különlegesebb lakk, melyek a Magic effect vonalba tartoznak. Összesen négy lakk kapható jelenleg, a Glimmer, a Dazzle, a Glitterati és a Sequin. Nekem leginkább a Glimmer tetszett, így ma róla lesz szó. 


Igazság szerint nagyon sokat gondolkoztam ezen a lakkon, mert féltem tőle, hogy túlságosan sárgás lesz. Szerencsére annyira nem az, mint tartottam tőle, de önmagában nekem sok lenne, így feketével párosítottam, s még jobban is tetszett, mint ahogy elképzeltem. :) Az i-re a pontot pedig a holo glitterek adják, amitől igazán különleges hatása van.


Két rétegben használtam, így már szépen fedett, s eloszlatni sem volt nehéz. A glitterek nem állnak ki, végigsimítva szinte tejesen egyenletes a felülete, viszont ha ránézek olyan, mintha nem lenne az, így bőven elbír egy, de akár két réteg fedőlakkot is, legalábbis nekem sokkal jobban tetszik így.



Ha megtetszett, a februári katalógus 95. oldalán megtaláljátok, akciósan most 999 Ft-ért.

Próbáltátok valamelyik glitteres lakkot? Melyik a kedvencetek? 


8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, de a karácsonyi -szilveszteri időszak kivételével nem hordok arany színű lakkot. :D De ezzel a feketével szuperül mutat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is főleg olyankor, de díszíteni az év többi időszakában is előkerül nálam az arany szín.

      Törlés
  2. Érdekes lakk, bár nekem már kicsit túl sárga. Feketével nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, picit az, de annyira nem , mint amitől féltem. Szerintem fehérrel is jól mutatna, de ez a fekete-arany páros nagyon érdekelt. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lakk, nekem ebből a kollekcióból a glitteratti van meg :)

    VálaszTörlés
  4. Nem szeretem az aranyat, úgyhogy ezt sem veszem meg. Van pár glitteres lakkom, de alig használom őket, úgyhogy valószínű meg fognak romlani :( Tudom, le lehet őket mosni fóliásan, de mégis mindig a holo és krém lakkok után nyúlok, azok a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lemosás nekem sem a kedvencem, így nálam is ritkábban kerülnek elő, de néha nem tudok ellenállni nekik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...