Inspiráció #100

hétfő, február 01, 2016 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments

100! Szinte hihetetlen leírni ezt a számot, mert számomra olyan, mintha most csöppentem volna bele a blogolás világába. Időközben rengeteg dolog történt, célokat tűztem ki, melyek egy részét elértem, a többin még dolgozok, de persze vannak újak is. Az utóbbi időben nem minden héten volt inspiráció hétfőnként, s ennek az az oka, hogy az energiám jelentős részét emészti most fel az egyik, jelenleg legfontosabb célom elérése, így kicsit ritkábban vannak bejegyzések, s nem szerettem volna, ha ezek a bejegyzések vennék át a főszerepet a blogon. Ez valószínűleg marad is így még egy ideig, de ha éppen ehhez van kedvem, akkor természetesen nem marad el. :) Szuper hetet, s kellemes inspirálódást! :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1

Szép hetet Lányok! :)





7 megjegyzés:

  1. Gyerekkoromban pont ilyen piros padok voltak a házunk előtti parkban. :)
    A mani nagyon én vagyok, meg szerettem volna venni ezt a bilikék Essie lakkot és persze pont nem volt az árnyalat, amikor Bécsben voltam. -.-
    A kis mókus is nagyon cuki, lakik egy kettő itt a környéken mindig viszek nekik a parkba mogyorót és diót.
    Szuper válogatás volt, nagyon hangulatosra sikerült! Szép hetet Ági! :) Puszillak!

    VálaszTörlés
  2. A haj nálam örök kedvenc, jó képeket gyűjtöttél össze! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hangulatos jó képek,nekem ezek az inspirációs bejegyzéseid a kedvencem:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon hangulatos jó képek,nekem ezek az inspirációs bejegyzéseid a kedvencem:)

    VálaszTörlés
  5. A haj csodás! Régen láttam már mókust, felénk vannak feketék is :) (Lopják a kertből a diót szerintem, az csábítja őket oda.)

    VálaszTörlés
  6. Ez a heti cuki *.* ÉÉÉdes! :D Egyébként így most az utolsó képet elnézve annyira hiányolom a havat. Nagyon szeretem, és ez az idei tél nem kedvezett a hóban sétálgatni szerető énemnek... (persze a hideget meg nagyon nem csípem, de mindegy :D)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...