LFP! - Virágok

csütörtök, február 11, 2016 Ági - Niceties in my life blog 24 Comments


A mai témát Noémi  választotta, s nagyon vártam már a mai fordulót, hiszen imádom a virágmintát a körmeimen, de szerintem ezt már Ti is tudjátok. :) A képek szerkesztésekor és a bejegyzés írásakor motoszkált a fejemben, hogy valahonnan ismerős nekem ez a mani, pedig biztos voltam benne, hogy ezt a kombinációt még nem készítettem el. S ekkor ugrott be, hogy Ciiskánál láttam kb. 3 hónapja egy nagyon hasonlót, így nekem ez a bejegyzés picit Manikűrvadászos is. :D 

Minden körmömre a már rengetegszer mutatott Avon nailwear pro +Pink Creme került, majd a BPS vizes matricáját használtam két körmömön. Bevallom, most főként az egyszerűség és a gyorsaság volt a fő szempontom, de mégis szerettem volna egy mutatós manikűrt. Imádom viselni, jelenleg 4. napja van a körmeimen, de még most is képes vagyok nézegetni. :)


Remélem, hogy nektek is tetszik. Várom a véleményeteket. :)


Nézzétek meg a többiek alkotásait is. :)







24 megjegyzés:

  1. 2in1. :D Nagyon szuper lett! Szeretem ezt a matricát, olyan szép és különleges a mintája.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, igen. :D Én is szeretem nagyon. :) Egy ideig olyan kis semmilyennek találtam a vizes matricákat, de most nagyon tetszenek, egyre hosszabb a kívánságlistám. :D

      Törlés
  2. Gyönyörű manikűr, és ez az Avon lakk valami mesés! Könnyen kezelhető? Ráizgultam, lehet, hogy rendelnék ilyet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Én nagyon szeretem, de főleg a színe miatt. Ez elején nagyon folyós volt és 3 réteges, mert nem volt elég pigmentált. Aztán sűrűsödött, s két rétegben jó volt, de most már nagyon a végét járja, mert kellett hígítanom rajta lakkhígítóval, így jó az állaga, de hajlamos foltos lenni, így ismét három réteg kell belőle. Szóval ha nagyon oda vagy a színért, akkor esetleg, de nem tudom minden szempontból ajánlani. :(

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, én is vizesmatricát használtam a BPStől, olyan szépre alkották meg ezeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, és meglepően gyorsan lehet mutatós manit készíteni. :)

      Törlés
  4. De jól néz ki! Nekem is tetszik a rózsaszín lakk, de van vagy 50 rózsaszín lakkom, ami krémes, szóval inkább nem ácsingózom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) A színe miatt nagy kedvencem, de ahogy feljebb is írtam, nem tökéletes a minősége, szóval szerintem nem is kell ácsingózni miatta. ;)

      Törlés
  5. Csodaszép lett! :) Most meghoztad a kedvem valami pasztell pink manihoz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anna. :) Ennek örülök, remélem, láthatjuk is majd. ;)

      Törlés
  6. Nagyon szép lett! :) A rózsaszín lakk színe csodás :)

    VálaszTörlés
  7. Csini mani! :) Ez a matrica nekem is megvan, én is szeretem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...