LOVE! LOVE! LOVE!

kedd, február 23, 2016 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


A Valentin-napon megjelent bejegyzésemben említettem, hogy az abban szereplő manikűrt még korábban viseltem, de valószínű, hogy megmutatom az "igazi"-t is, s most ez következik. Szerintem azt már tudjátok, hiszen említettem többször is, hogy nem igazán van jelentősége számomra ennek az "ünnepnek", de egy dögös színnek és cuki szívecskéknek ki tudna ellenállni? Na ugye! :) 


piCture pOlish Bordeaux még november/december környékén lett tagja a kis gyűjteményemnek, s azóta is töretlen a szerelem. ♥ Egy éve elképzelhetetlennek tartottam, hogy ennyi pénzt kiadjak egy lakkra, de miután megkaptam a Magic-et, tudtam, hogy néha-néha engedélyezni fogok magamnak különlegesebb lakkokat is. Szóval nem volt kérdés, hogy mit is szeretnék használni, s abban is biztos voltam, hogy fehér szívecskéket szeretnék. A mintát végül a BPS BP-61 számú lemezéről választottam. Eredetileg nem ezt a mintát néztem ki, hanem az alatta lévőt, de nem igazán akart működni, így inkább ezt választottam. Végül nem bántam meg, 5 napig viseltem ezt a manikűrt. :)




Mit gondoltok róla? Szeretitek a szívecskés manikűröket?


10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, csodás ez a lakk! Nekem a Bridgettel kezdődött a drága lakkok iránti vonzalmam. Eléggé vissza szoktam fogni magam, nincsen sok, de azért tényleg ünnepre belefér egy-két drága lakk a költségvetésbe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele, mert egyrészt nem is férne a keretbe havi szinten több drága lakk, meg igazság szerint többnyire erősebb a "józan ész" ilyenkor. Persze jó néha elcsábulni. ;)

      Törlés
  2. Csodaszép lett ez a lakkozás. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kitti! :)
      Nagyon örülök és jól esik, hogy itt látlak. :)

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a lakk és nagyon jól áll Neked és illik hozzád. :) Egyre nehezebb tartani magam, amikor érkezik a sok szép ILNP, meg Cupcake lakkocska. Most úgy vagyok vele, hogy fél évente 1 belefér. :) Szóval majd Húsvétra hoz egyet a nyuszi. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, kíváncsi vagyok, hogy melyiket hozza a nyuszi. ;) Jaj, a Cupcake lakkok is olyan szépek! ♥
      Nálam év végén becsúszott két ILNP is, szóval szépen elbuktam. :D

      Törlés
  4. Álomszép ez a lakk! Nagyon cuki manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerelem volt első látásra ez a lakk. :) Már többször is volt rajtam, nagyon örülök, hogy megvettem .:) Köszönöm Bogi. :)

      Törlés
  5. Gyönyörű a lakk és maga a manikűr is. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...