Valentin napi manikűr

vasárnap, február 14, 2016 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Igazság szerint nem Valentin-napra készült ez a manikűr, hanem még 2 hete, amikor a Sally Hansen Miracle Gel lakkajainak teszteltem a tartósságát, s szerettem volna egyszerre több lakkot is hordani közülük, s hogy ne unjam meg olyan hamar, feldobtam egy kis nyomdázással, de mivel szívecskés mintát választottam, így akár Valentin-napinak is tekinthető.

A gyűrűs- és a középső ujjamra a Birthday Suit került, míg a többire a Hunger Flames, s ezzel nyomdáztam is a nude alapra. A minta a BPS BP-L013-as lemezéről van. Nagyon szeretem ezt a lemezt, sok manikűrt készítettem már vele, s eddig minden próbált minta jól működött, érdemes vetni rá egy pillantást. :)

Ti készítettetek Valentin-napi manikűrt? 


10 megjegyzés:

  1. Pont tegnap dühöngtem a BPS-lemez miatt, elszoktam már tőlük. Szép a mani, én is csináltam szíveset, Moyra lemezről vettem a mintát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik miatt? Én többnyire szeretem őket, de még egy lemezen beül is lehet olyan minta, mai nem az igazi. :/ Nekem még nincs Moyra lemezem, de már nagyon kíváncsi vagyok rá. :)
      Köszönöm szépen. :)

      Törlés
    2. Nekem a kis kerek lemezekkel van problémám, egy minta mindig szenvedős. Úgyhogy maradok a MoYounál. Viszont a nagy lemezzel nincs problémám.

      Törlés
    3. Arányiban nekem is azoknál van több olyan minta, ami nem működik. Nagy lemeznél nekem sem jut így hirtelen eszembe olyan, ami nem működött, persze nem is használtam még minden mintát. :D

      Törlés
  2. Annyira gyönyörű, ez a lila szín *.* Valami elképesztően csodás :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...