Ziaja termékek a polcomról

csütörtök, február 04, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Már lassan 1,5 éve, hogy elkezdtem ismerkedni a Ziaja termékeivel, s többről volt is már szó a blogon. A legtöbb esetben nagyon elégedett voltam, s be kellett látnom, hogy ami nem vált be, az is inkább az én hibám, mert nem az én bőrtípusomra való az a krém. Még valamikor ősz végén/tél elején kaptam egy lehetőséget a Ziajától, s választhattam három terméket tőlük. Próbáltam úgy választani, hogy több termékcsalád és terméktípus is legyen a termékek között. Nagyon reméltem, hogy mindegyik be fog válni, de végül elég vegyesek lettek a tapasztalataim.

Amire elsőként felkaptam a fejem, az a Ziaja Manuka fa arctonik volt. Mivel összetevők sajnos nincsenek az oldalon, s Krémmánián sem(amint lesz idő, feltöltöm :) ), így nem tudtam, hogy mire számítsak. Megnyugtató volt, hogy alkoholt nem tartalmaz, de azért végignézegettem minden összetevőt. Az elejével nem is volt probléma, de a végére becsúszott a parfüm, több formában is. A spray adagoló nekem nagyon tetszik, gyorsan használható. Elvileg egy vattakorongra kellene fújni, s azzal áttörölni az arcot,  így minden smink- és szennyeződés maradványt eltávolít. Mire a tonikhoz jutok, addigra az arcom már tiszta, így csak fújok belőle 2-3 pumpálásnyit, s a kezemmel eloszlatom a bőrömön. Kellemesen felfrissíti és nyugtatja a bőrömet, de a pórusaimat picit összehúzta, de csodát várni nem szabad. A téli időszakban lényegesen kevésbé zsírosodik a bőröm, idén egyáltalán nem is okoz problémát, viszont az nehezen megítélhető, hogy ez minek köszönhető. Nálam irritációt nem okozott, s megkedveltem, de akinek az illatanyagok problémát okoznak, inkább keresgéljenek tovább.


Meséltem már róla, hogy az egyik legnagyobb problémám a hajammal, hogy hajlamos szöszös hatású lenni. A Ziaja kakaóvajas hajsimító sampon nevéből kiindulva rögtön arra gondoltam, hogy ez talán orvosolja a problémámat. Sajnos ez nem így lett, ugyanis ebből a szempontból nem vettem észre változást. Ami viszont változott, hogy gyorsabban zsírosodott tőle  a hajam, s még korpásodott is, ami nálam nagyon ritka. Nem fogyott el, de már lecseréltem, s utána nem is volt ilyen problémám. Az állaga egyébként közepesen folyós, a színe barna, de áttetsző. Jól habzik, a tisztítással sincs probléma, de a zsírosodás és korpásosás miatt nekem nem vált be.

Próbáltam már korábban a narancsos vonalból más termékeket, így mondhatni biztosra mentem, amikor a Ziaja Narancsolaj testápoló vajat választottam harmadiknak. Korábban a tusfürdőt és a testradírt használtam, ITT olvashattok róluk. Ezúttal sem kellett csalódnom, hiszen a jól ismert IGAZI narancs illat fogadott felbontás után, az állaga nagyon könnyű, jól kenhető, mégis kellően hidratálja  a bőröm. Árban is szuper szerintem, 200 ml-t kapunk ~1400 Ft-ért. Sajnos lassan el is fog fogyni, de biztos vagyok benne, hogy nem ez az utolsó tégelyem belőle. ;)


Szeretitek a Ziaja termékeit? Van kedvencetek? A fentiek küzül próbáltatok valamit?


4 megjegyzés:

  1. A kecsketejes arckrém és a kakaóvajas testvaj nagy kedvenceim lettek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem port a kecsketejes arckrém volt, ami nem jött be, az én bőrömnek túl nehéz volt. A kakaóvajas testvajra nagyon kíváncsi vagyok. :)

      Törlés
  2. A narancsolajas család a kedvencem :D Most végeztem ki belőle egy tusfürdőt, van még testápolóm, és újra kéne venni a testradírjukat is :D
    A kólás tusi is isteni, abból még szerencsére van :D
    Most a hajpakolásukat akarom majd megvenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a kedvencem, de most csak egy tusfürdőm van belőle. :( A kólással is szemeztem már, de eddig nem próbáltam. De nagyon kíváncsi vagyok rá. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...