Ajakápolás éjjel-nappal

kedd, március 29, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


A legutóbbi Pure by Pixibox kibontásakor két dolog is meglepett, s a mai bejegyzés róluk fog szólni. Mivel már régóta szerettem volna kipróbálni a Dizao organics ajakápolóját, így nagyon örültem, hogy ez is bekerült ebbe a kiadásba, s bár nem csak ajakápolói vannak a márkának, szinte biztos voltam benne, hogy ez kerül majd a dobozba is. A Coconutoil Cosmetics már nem volt ismeretlen számomra, hiszen éppen egy korábbi Pixiboxnak köszönhetően próbáltam ki az argánolajos ajakápolójukat amiről már írtam ITT és ITT, s mivel korábban is egy ajakápoló szerepelt tőlük, ráadásul sok újdonságuk volt mostanában, így meglepett, hogy ismét ajakápoló került a dobozba, különösen, hogy így egy dobozban két azonos funkciójú termék helyet kapott, de lássuk, melyik mennyire vált be.


Az én dobozomba egy ajakradír és ajakápoló szett (webshopban ITT) került (de nem minden dobozban ezek voltak), aminek két ok miatt is örültem eleinte. Az egyik az volt, hogy éppen jól jött egy ajakradír, hiszen évszakváltáskor eléggé hisztis lesz a bőröm, s ez az ajkaimmal sincs másképp. A másik ok pedig, hogy a korábban használt ajakápolójukat is nagyon szerettem, s időszerű lett volna újat venni belőle, de annyi ajakápolóm van itthon, hogy egyelőre nem adtam erre engedélyt magamnak. :D


Az ajakradír erősen fűszeres illatú, hiszen jelentős benne a fahéj mennyisége. A radírozásról mandulahéj és olívamag őrlemény gondoskodik. Fürdés után próbáltam ki első alkalommal, s előtte nem olvastam az összetevőket, s nyugodtam vettem ki egy kis mennyiséget, s kezdtem el óvatosan átdörzsölni az ajkaimat. Az első pillanatokban csak egy kicsit fűszeresebb, bizsergető érzést tapasztaltam,viszont néhány másodperccel később, már egészen kellemetlen érzés lett, s szinte égette a bőröm, így gyorsan le is mostam, s meglepve tapasztaltam, hogy egy kicsit ki is pirosodott a bőröm. Ekkor felmentem az oldalukra s megdöbbentem, ugyanis az összetevők között szerepel az őrölt cayenne bors is. Így azóta nem is igazán nyúltam hozzá, nekem nem kell ez az égető érzés, még akkor sem, ha egyébként szuper puha ajkakat hagyott maga után.




Az ajakápolóval szerencsére biztosra mentem, s ugyanannyira szeretem, mint az argánolajos társát. Bár a csomagolással még most sem békültem ki, hiszen nem szeretem ezt a belenyúlkálós dolgot, de az ajkaimat puhává és hidratálttá varázsolja, s a körömágyam is szereti. ;)


A Dizao ajakápolóból hozzám a 205 Poeny árnyalat (webshopban ITT) került, aminek csomagolás alapján nagyon örültem, ám a kupakot levéve nem igazán olyan szín fogadott, amilyenre számítottam, de mivel tetszett így is, rögtön ki is próbáltam. Ami elsőre feltűnt, hogy a csomagoláson lévő matrica nem volt rendesen ráragasztva, s azóta is csúszkál egy picit, amiért egy ilyen árú ajakápolónál szerintem joggal lehet csúnyán nézni, főleg, hogy egyébként nagyon szép lenne! Amikor először felkentem, megcsapott egy nagyon friss illat, ami a benne lévő borsmentaolajnak köszönhető. Ez az összetevő kicsit furcsa volt nekem, hiszen irritálhatja az érzékeny bőrt, de nálam nem okozott semmilyen problémát. Nagyon könnyen kenhető termékről van szó, s mivel az én árnyalatom egy természetes szín, így tükör nélkül is bármikor felvihető. Van egy enyhe lilás fénye, ami miatt úgy érzem, hogy nekem annyira nem áll jól, de nem is kifejezetten rossz, így az irodában és itthon elhasználgatom. Hidratálásban nálam nem kiemelkedő, de nem is ront a helyzeten, bár érhető, hogy azért ennél többet vártam tőle. Lehet, hogy van különbség az árnyalatok között is, mert olvastam róla nagyon jó véleményeket is, vagy csak velem nem kompatibilis.


Összességében tehát úgy tűnik, ez most nem az én köröm volt. Az ajakradírt nem valószínű, hogy el fogom használni, a Dizao ajakápoló bekerült a táskámba, s ha épp egy kis színre vágyom, akkor ezt veszem elő, de nem teljesen azt hozta, amire számítottam. Szerencsére a Coconutoil ajakápolója most sem okozott csalódást, azt nagy örömmel fogom elhasználni.

Próbáltátok valamelyik terméket? Mit tapasztaltatok velük? Nagyon érdekelne, hogy csak velem nem működnek, vagy Ti is hasonlót tapasztaltatok. :)


4 megjegyzés:

  1. Én nem érzem úgy, hogy nagyon égetne az az ajakradír. Másnál is olvastam, Úgyhogy valószínűleg az ember fájdalomtűrő képességével függhet össze. Én kifejezetten szeretem ezt a bizsergető érzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én elég jól tűröm a fájdalmat, de ez az ajakradír nekem nem bizsergette az ajkaimat, hanem konkrétan égette... lehet az én ajkaim érzékenyebbek... :/

      Törlés
    2. Lehet, nem vagyunk egyformák. Mindenesetre kár, hogy érzékeny az ajkatok, mert remek termék hosszútávon is.

      Törlés
    3. Nekem sem alacsony a fájdalomtűrésem, de ez nem nekem való. Inkább éget, mint fáj, így persze ez is egyéni érzékenység kérdése és még csak azzal sincs összefüggésben, hogy ki mennyire szereti a csípős kaját, mert azt pl. imádom.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...