Avon Ultra Colour rúzsceruza - Raspberry Rush

csütörtök, március 03, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Sokáig nem szerettem a rúzsokat, azonban tavaly jobban elkezdtem nyitni feléjük. Év elején még inkább a természetesebb árnyalatokkal barátkoztam, de év végére megjött a bátorságom, s beköltözött néhány igazán vagány szín is a fiókomba, melyek közül az egyik az Avon Ultra Colour Rúzsceruzák közül a Rashberry Rush volt.

Ez a csomagolás a karácsonyi kiadás része volt, ezért vannak (illetve csak voltak, mert azóta egy részük lekopott) csillagok a csomagoláson. A kupak egyszerűen lehúzható, így én félve dobnám be a táskámba, félnék, hogy lejön a kupak, s csupa rúzs lesz minden.
Szerencsére csavarható, nem kell a hegyezéssel bajlódni, nálam ez nagyon fontos. A végén a tekerhető rész olyan színű, mint a rúzs, így ha több árnyalat is van belőle, ránézésre tudjuk, hogy melyiket vegyük ki a fiókból.
Az állaga kicsit keményebb, de könnyen kenhető. Nagyon jól pigmentált így 1-2 rétegben bőven elég használni. A színét imádom, csodás ez a bogyós szín, s nagyon jól megy szerintem a barna hajamhoz és szememhez. Sajnos a tartóssággal vannak problémáim, 2 óránál többet rajtam nem bír, ráadásul nem teljesen egyenletesen kopik, azt vettem észre, hogy az ajkak belső részéről sokkal hamarabb eltűnik. 1-2 óvatos ivást kibír, de evés után mindenképpen újra fel kell vinni.

Bár vannak problémáim a tartóssággal, a színe mégis kárpótol, így nagy kedvencem lett az utóbbi hónapokban, gyakran nyúlok utána, s nagyon gondolkozom rajta, hogy beszerzek belőle egy tavasziasabb árnylatot is, mert kíváncsi vagyok, hogy csak ennek a tartósságával vannak problémák, vagy mindegyik ilyen.

Próbáltátok már ezeket a rúzsceruzákat? Szeretitek a bogyós árnyalatokat?



4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a szín, megnéztem volna élesben is rajtad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anna. :)
      Sajnos nem lett élesek azok a képek, de amint tudom, pótlom majd. ;)

      Törlés
  2. Ez pont a színem, de ha nem egyenletesen kopik, akkor maradok a Catrice színeinél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos oda kell rá figyelni. :( De ha olyan napom van, amikor tudom, hogy ez nem probléma, akkor szívesen nyúlok érte. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...