Inspiráció #101

hétfő, március 21, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Hú, most látom milyen régen volt inspirációs bejegyzés, de mivel sajnos kevesebb bejegyzést tudtam készíteni az utóbbi időben, így kénytelen voltam ezt is megritkítani, hogy ne ebből álljon szinte az egész blog. Viszont most nagyon volt hozzá kedvem, méghozzá húsvéti témában keresgettem többnyire, s nagyon klassz dolgokat sikerült találnom. Bevallom én nem vagyok az a "locsolókat várós lány", de azért nagyon tetszenek a húsvéti dekorációk, s ha sokra nem is lesz időm, valamit szeretnék készíteni. Ha kész lesz (és vállalhatónak bizonyul :D ) instagramon (ITT) mindenképpen megmutatom. De most lássuk, miket gyűjtöttem erre a hétre.

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1

Ti mennyire tartjátok a húsvéti hagyományokat? Mivel készültök?





4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az egyszerű tavaszi mani! Tojást fogok festeni meg megyünk rokonlátogatóba, más szokást nem tartunk. Örülünk a munkaszünetnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A maiért teljesen odavagyok. Ha végre ismét normálisak lesznek a körmeim, tuti, hogy kipróbálom én is. :) Remélem, jól telt a pihenés. :)

      Törlés
  2. A heti barkács nagyooon édes és a heti cuki is valóban eléri a cukiságfaktor magas szintjét :D Mindjárt jön egy kis pihi, ami így a tavaszi fáradtság idején mindig jól jön :) Csak egy kis napsütés is jól jönne még :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nagyon ígérik a jó időt, remélem, hogy így is lesz. :)
      Örülök, hogy tetszenek. :) A cuki kiválasztásánál mindig eszembe szoktál jutni, hogy vajon "üti-e a szintet". :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...