Mindenmentes hajápolás?!

szerda, március 16, 2016 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

Mivel a hajammal több problémám is van, így elég gyakran váltogatom a hajápoló termékeket, s próbálok olyat találni, ami ha nem is mindenre, de legalább a többségre megoldást nyújt. Voltak már jobb és kevésbé jó próbálkozások is, de az "igazi" eddig nem jött el. Próbálkoztam korábban is szilikonmentes termékekkel, s nem is voltak rosszak, mégsem köteleződtem el a mentesség mellett. A Vitalcare termékei jobbkor nem is érkezhettek volna, hiszen az előző próbálkozásom, inkább rontott a helyzeten, mint javított volna, így rögtön neki is állam a próbálgatásnak. 

Két vonalból érkeztek a termékek: egy sampon és egy balzsam a Natural Bio vonalból (nem tartalmaznak SLS-t, SLES-t, PEG-t, színezőanyagokat, szilikont, parabént és vazelint), s egy öblítést nem igénylő balzsam a Luxury Argan termékei közül.  A csomagolásuk egészen hasonló, igazság szerint egyetlen problémám van vele, méghozzá a sampon és a balzsam kupakjával. Ez az a fajta felpattintós kupak, ami nagyon jól jön, amikor vizes kézzel akarjuk kinyitni, viszont nem jó, ha éppen magunkkal akarjuk vinni edzésre vagy egy utazásra, így ilyenkor mindenképpen át kell tölteni egy másik tubusba.

És jöjjön a lényeg. A sampon átlátszó, közepesen folyós és nagyon jól habzik. Általában elég egyszer megmosni vele a hajam, vagy ha a kelleténél több száraz sampont használtam, akkor két kisebb adag elegendő. Nagyon jól tisztít, s nagyon érdekes tapintása van utána a hajamnak. Biztosan mindenki ismeri azt az érzést, amikor "hagyományos" szappannal most kezet, s úgy érzi, hogy mindent lemosott a kezéről, s az csikorgóan tiszta. Na pont ezt érzem a hajamon, ami nekem egy teljesen új érzés egy samponnál. Első alkalommal egy picit meg is ijedtem, hogy nagyon fog szárítani is, de ezt nem tapasztaltam. Amit viszont igen, hogy már az első néhány használat után 1 nappal el tudtam tolni a hajmosást, s nem kellett már a hajmosás utáni 2. reggel száraz sampon után nyúlni. Most, kb. 2 hónap használat után mintha egy picit múlna a "varázs", de nálam általában tavasszal picit hisztisebb lesz a hajam, így ezt nem igazán írhatom a sampon számlájára.

A balzsam közepesen sűrű, fehér krém, néhány használat után érdemes fejjel lefelé tárolni, így könnyedén kinyerhető a termék a tubusból. A hajam kellemes tapintású és pihe-puha lesz a használata után, de itt nem szoktam megállni, mindenképpen fújok még néhány fújásnyit az öblítést nem igénylő balzsamból is, s így könnyen ki tudom fésülni, s még puhább és egészségtől ragyogó lesz a hajam. 
Azt hiszem, ezek után nem kérdés, hogy nagyon megkedveltem ezeket a termékeket, s szívesen nyúlok utánuk minden hajmosásnál. Már gondolkozok rajta, hogy újravegyem-e ha elfogy, de még nem vagyok biztos benne, hiszen nagy csapongó vagyok ezen a téren, mindenesetre jó tudni, hogy van még egy olyan kombó, amihez bármikor nyugodtan fordulhatok. A termékeket megtaláljátok a Dm-ben valamint a takemeshop.hu oldalon: sampon, balzsam, kimosást nem igénylő balzsam. Ha még olvasnál a Vitalcare újdonságairól, kattintsatok a Facebook oldalukra.

Próbáltátok már a Vitalcare márkát? Mi a kedvenc hajápolótok?


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...