Odylique kókuszos cukros testradír és gyümölcsös testvaj

szerda, március 02, 2016 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

A Naurel  webshopját elég régóta nézegettem, de egyszerűen nem tudtam dönteni, hogy mit is próbálnék ki először. Végül úgy alakult, hogy az Odylique kókuszos cukros testradír és gyümölcsös testvaj lett a befutó (meg egy sminktermék, de arról kicsit később ;) ). Alig bírtam kivárni, míg megérkezik, hogy minél hamarabb kipróbálhassam őket, mert nagyon kíváncsi voltam. A szállítás egyébként nagyon gyors volt, s csomag is teljesen sérülésmentesen érkezett.

Az Odylique kókuszos cukros testradírban az volt nagyon szimpatikus, hogy tele van olajokkal, cukorszemcsékkel, kókusszal és mákkal. Mi lehet ennél természetesebb?! A Krémmánián megtaláljátok a pontos összetevőket, ide kattintva.
Az első kézbevételkor nagyon szimpatikus volt, hogy a masszív tégely még egy dobozt is kapott. A csomagolás nincs túlbonyolítva, de minőségi, már amennyire egy műanyag tégely lehet.
Nagyon kellemes meglepetés volt, hogy a kupak alatt van még egy védő műanyag, s ezen egy spatula is, így nem kell vizes kézzel nyúlkálni benne. Ez tényleg nagyon hasznos, mivel az állaga nagyon sűrű, de ezzel könnyedén tudok annyit kivenni, amennyire valóban szükségem van. Bár sűrű, de könnyen el tudom oszlatni a vizes bőrömön, s indulhat is a radírozás. Elsőre meglepett, mert elég durvának tűnt a sok cukor miatt, de ahogy dörzsölöm a bőrömön, ezek szépen olvadnak és kopnak, míg csak a mákszemeket érzem.  Használata után a bőröm, hihetetlenül puha lesz. Bár tartalmaz ápoló olajokat, a bőröm annyira száraz mostanában, hogy mindenképpen szükségem van utána hidratálásra is. 
A kád alján megmaradnak a mákszemek, de számomra ez nem okoz problémát, hiszen amikor kimosom a kádat, ezek úgyis eltűnnek, külön nem kell velük foglalkozni. 

Az Odylique gyümölcsös testvaj csomagolása teljes mértékben megegyezik a testradíréval, annyi különbséggel, hogy ennél nincsen spatula mellékelve, de nem igazán érzem hiányát. 
Amikor lecsavartam a kupakot, jött a meglepetés, ugyanis teljesen más, mint az általam korábban használt testvajak, de igazság szerint az összetevőket nézve, nem meglepő, hiszen rengeteg természetes olajat tartalmaz. A Krémmánián megtaláljátok a pontos összetevőket, ide kattintva. 
Bár első ránézésre keményebbnek tűnik, a kéz melegétől rögtön kenhetővé válik. Én úgy szoktam használni, hogy kiveszek egy kisebb mennyiséget, a tenyereim között felmelegítem, végigtapogatom azt a testfelületet, ahová kenni szeretném, majd elkenem. Nem szívódik be rögtön, kell neki néhány óra, de a bőröm nagyon puha és hidratált lesz utána. Nem használom minden este, csak heti 1-2 alkalommal, s a többi estéken más testápolót használok. Az utóbbi időben hajlamos nagyon kiszáradni a bőröm, de ezzel sikerül szinten tartani. A legproblémásabb a könyököm szokott lenni, de most azzal sincs probléma. Amire különösen bevált az a szőrtelenítés utáni ápolás. Nekem ilyenkor nagyon érzékeny a bőröm, igazából semmilyen szőrtelenítési módszert sem szeret, mindig piros pöttyös leszek, esetenként szőrtüszőgyulladás is előfordul. Viszont azt vettem észre, hogy ha ezzel ápolom a szőrtelenített területet, akkor ezt általában eltudom kerülni.  Sokak számára nagyon fontos, hogy kerüljék az illatanyagokat, szerencsére ebben nincs is semmi ilyesmi, s ez érezhető is, teljesen természetes illata van, én leginkább a kókuszolajat érzem benne.
Amire még nagyon bevált (s nem csak nekem, a Páromat is kezelésbe vettem :) ), az a körömágybőr ápolása. Egy régebbi körömápolós üvegbe raktam át belőle, s nap közben szoktam vele bekenni egy maximum két alkalommal. Már 2 nap használat után szemmel látható volt a változás.

Sajnos mindkét termék elég drága, így óvatosan merem csak ajánlani őket, de aki nagyon érzékeny bőrrel küzd és/vagy kiemelten odafigyel az összetevőkre, érdemes lehet tenni velük egy próbát.


Mennyire figyeltek az összetevőkre? Próbáltatok már Odylique terméket?




0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...