Outspoken Party by Fergie - Avon

csütörtök, március 31, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Kedvencek között szerepeltek már parfümök a blogon, azonban teljesen külön bejegyzést eddig nem kaptak, s ennek az oka az volt, hogy nem nagyon mertem belekezdeni egy ilyen bejegyzésbe, mert nem éreztem annyira fejlettnek a szaglásom, hogy igazán profin tudjak írni róla. Azonban sokszor előfordult, hogy úgy írtam volna egy illatról, s végül arra jutottam, hogy bár teljesen átlagos a "szimatom", attól még a hozzám hasonlóaknak hasznosak lehetnek ezek a bejegyzések, s én is megnyugodhatok, hogy ezek az illatok "meg vannak örökítve"  blogon. :)


Az élet tele van kalandokkal és különleges, pezsgő pillanatokkal. Ezt az életérzést ragadja meg és csábít táncra az AVON legújabb Outspoken Party! by Fergie parfümje. Az új illat mámorító virágok és csábító gyümölcsök aromájának pazar kombinációja, melyben feledhetetlen és lüktetően fiatalos benyomásról a bazsarózsa, a magnólia és a lédús málna gondoskodik.

Illatkategória: virágos-orientális-gyümölcsös

Főbb illatjegyei: lédús málna, bazsarózsa, créme brulée


A parfüm üvege nekem nagyon tetszik, s szerintem az illathoz is illik, hiszen nagyon játékos, csajos és feltűnő. A színe is nagyon tetszik, és szerencsére nem vettem észre, hogy nyomot hagyna a ruhámon. A kupakja kifejezetten a kedvencem, szerencsére stabilan illeszkedik, ennek ellenére egy ekkora üveget én már nem vinnék magammal, inkább rakok át belőle egy Travaloba. 

Kifújáskor egy erőteljesebb, fanyarabb illatot érzek a bőrömön, s néhány másodperc múlva nem csak fanyar, hanem citrusos is. Ez a kettősség folyamatosan csitul, de valamennyire végig érzem, amíg maga a parfüm érezhető. Kicsit később már inkább virágos illatot érzek egy kis gyümölcsösséggel, ami folyamatosan erősödik, s végül a gyümölcsöt érzem dominánsabbnak, így egy kellemes, édeskés mégis citrusos illat alakul ki rajtam. Gyümölcsössége ellenére semmiképpen sem egy kifejezetten könnyed nyári illat. Esti illatnak mindenképpen megállja a helyét, de én például nappal is nagyon szeretem viseli, főleg a hűvösebb napokon. Tartósságban nem kiemelkedő, magamon pár órán keresztül érzem, így általában napi 1-2 alkalommal újra szoktam fújni.

Nagyon megszerettem az elmúlt időszakban ezt az illatot magamon, s bár van olyan tavaszi parfümöm, amit már alig várok, hogy elővegyek, mégis nehezen engedem el, s azt hiszem még egy jó darabig nem is fogom.

Próbáltátok ezt a parfümöt? Szeretitek az Avon illatait?


4 megjegyzés:

  1. Illatokról írni tényleg nem egyszerű feladat, de neked szuperül sikerült, kár volt tartanod tőle.
    Szépek a képeid is! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem ezt a parfümöt. :) Már anyukám is ezt használja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tervezem, hogy meglepem vele anyát, mert tetszett neki rajtam ez az illat. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...