Egész nap tartó védelem alumíniumsó nélkül?

péntek, április 01, 2016 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


Jó ideje már, hogy nagyon hűséges voltam egy dezodor pároshoz, ami nagyon bevált, azonban mindig ott motoszkált a fejemben, hogy az oké, hogy egész nap megbízhatóan véd a szagoktól, s viszonylag megfelelően az izzadságtól is, viszont nagyon sok helyen lehet olvasni az alumínium sót tartalmazó dezodorok rákkeltő hatásáról (bár Ildi írt erről egy számomra megnyugtató cikket ITT), ezért úgy döntöttem, hogy ismét teszek egy próbát egy alumíniumsó mentes dezodorral. Mivel éppen akkor kerestek meg a takemeshop.hu-tól, így a tesztcsomagomba választottam a Savoderm Med deo spray-t.


A csomagolása nagyon egyszerű, letisztult, viszont üvegből van, így a súlya miatt nem szívesen viszem magammal (bár ha nem tudnám elkerülni, nem kellene attól félnem, hogy eltörik, mert elég masszív). Pumpás adagolója van, ami elég furcsa volt nekem a termék állaga miatt(híg krém), de nem okozott semmilyen problémát egészen addig, amíg nem értem el az üveg alsó negyedéig. Ekkor már muszáj volt többször is ütögetni az üveget, hogy a falra tapadt termék az aljára kerüljön.

Az illata nagyon kellemes, friss "tisztaság" illat, igazán jól eső érzés használat közben. Nagyon féltem az átállástól, hiszen alapvetően izzadósabb vagyok az átlagnál, s ez stresszhelyzetben csak fokozódik. Sajnos nem is ment túl könnyen, az első héten már a nap felénél nem éreztem magam komfortosan, ilyenkor muszáj volt megmosakodnom és újra használnom a dezodort. Ez fokozatosan tolódott ki, míg kb. 4 hét kellett, hogy egy teljes napot kibírjak vele. Vizsgára nem mertem ezt használni, így akkor a korábbi bevált termékhez nyúltam, de utána már nem volt gondom a visszaállással. 


Örülök, hogy kipróbáltam és kitartottam a kezdeti nehézségek ellenére is, de azt hiszem a melegebb napok közeledtével lassan visszaállok majd a korábban használt dezodorokra, viszont ezután az őszi-téli időszakban vissza fogok térni az alumínium mentes termékekhez. Még az is lehet, hogy ezt fogom majd újravenni, mert az illatát nagyon megkedveltem, de kíváncsi vagyok, hogy van-e esetleg olyan, amivel könnyebben megy az átállás.

Milyen dezodort használtok? 
Odafigyeltek arra, hogy alumíniumsó mentes terméket válasszatok?


2 megjegyzés:

  1. Esetleg majd próbáld ki a krémdeót (olivia, manna) is, amiben a szódabikarbóna a "hatóanyag".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, télen majd próbálkozok velük. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...