Lirene 14 napos anti-cellulitisz kezelés

hétfő, április 18, 2016 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

Az első tavaszi napsugarak megjelenésekor általában azok is elkezdenek picit odafigyelni az étrendjükre és a mozgásra, akik a januári fogadalmukat két edzés után egy sütivel szakították meg. Viszont a narancsbőr egy olyan piszok dolog, ami nem válogat, hiszen testalkattól függetlenül sokan küzdünk vele. 

A cellulitisz sajnos a 30 év feletti nők 90%-át érinti, kialakulása a hiedelemmel ellentétben nem a súlytöbblettel van összefüggésben, hanem a nem megfelelő víz- és zsíranyagcsere során felhalmozódott salakanyagok jelennek meg ilyen formában a bőrön.
Ránk, nőkre sajnos inkább jellemző a narancsbőr, mint az erősebbik nemre, mert a bőrünk alja több zsírszövetet tartalmaz.
Bár nálam az étkezés egy kötött dolog, de a mozgással és a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztással sajnos vannak problémáim, viszont ezek összessége szükséges ahhoz, hogy esélyünk legyen felvenni a kesztyűt, s eltüntetni a "narancsligeteket".  Így erőt vettem magamon, s minden nap minimum 2 liter vizet ittam, ami a korábbihoz képest nagyon nagy mennyiség. A mozgással már inkább voltak problémáim, de ebben is igyekeztem, hogy ne ezen múljon a siker.

Segítségül érkezett a Lirene 14 napos anti-cellulitisz kezelés (Linere honlap), s alig vártam, hogy próbára tegyem őket. A krémeket felváltva kell használni: a kék tubusban lévő gélkrém hűsítő hatású, így ez a reggeli, míg a pink tubusban melegítő hatású gélkrém van, így ez az esti . Mindkettőnek könnyű állaga, s enyhén fanyar, citrusos illata van. A krémeket a bőrbe kell masszírozni, ez is hozzájárul, hogy simább legyen a bőrünk.  Számomra az esti használata sokkal kellemesebb volt, hiszen kellemesen melegített, de nem csípett vagy égetett, míg  a reggeli krém hűsítő hatása nem annyira esett jól, amikor kikászálódtam a meleg ágyból. Az ígéret szerint már egy hét után látványos lehet a különbség, de sajnos ez nálam nem így volt. Két hét után már valóban lehetett látni némi változást, főként azokon a területeken, amelyek jobban "kézre estek", így jobban tudtam ott bemasszírozni. Nagyjából 14 napra elegendő a 2x100 ml krém (én a has, fenék és comb területeken használtam). Ami nagyon tetszett benne, hogy feszesebbnek érzem most egy kicsit a bőröm, bár nyilván ez a víznek és a mozgásnak is köszönhető.



Összességében nem volt hatástalan ez a két hét, de mindenképpen folytatni kell tovább. Továbbra sem vagyok meggyőzve 100%-osan az anti-cellulitisz krémekkel kapcsolatban, hiszen nem tudhatom, hogy a változás pontosan mennyire tudható be a krémnek, a masszírozásnak, a mozgásnak, a vízivásnak a diétának vagy ezek összességének. Mindenesetre kellemes volt a használata, s az mindenképpen jó, hogy amíg használtam, kicsit még jobban igyekeztem. 

A termékeket megtaláljátok a takemeshop.hu (ITT) oldalon és a drogériákban(Dm, Rossmann). 

Próbáltatatok már valamilyen anti-cellulitisz kezelést? Milyen tapasztalatok van az ilyen krémekkel?


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...