Tavaszi Rimmel újdonságok

hétfő, április 25, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

 Az utóbbi hónapokban rengeteg újdonság került ki a drogáriák polcaira, s köztük jó néhány olyan akad, amire nagyon kíváncsi voltam. Valamiért mégis úgy érzem, hogy leginkább a Rimmel Super Gel lakkjai keltették fel a figyelmemet, ezért nagy izgalommal vártam, hogy kipróbáljam őket, de sajnos úgy néz ki, nem lettek a kedvenceim, de erről egy picit később.  

Kezdjük inkább egy olyan termékkel, ami nagyon is a szívemhez nőtt. A Moisture Renew Sheer & Shine ajakrúzs nálunk négy árnyalatban érhető el, s azt hiszem, a leginkább hozzám passzoló ez a szín, melynek neve Glow-rious Pink. Nem sokban tér el az ajkaim eredeti színétől, de sokkal frissebb az összkép, ha ezt viselem. Nagyon szép vizes hatása van, ami nálam nagy kedvenc, az állaga hihetetlenül könnyű, csak úgy siklik az ajkakon. Nem szárít, de ha nagyon szárazak az ajkaim, elkél előtte a hidratálás, mert picit bele tud ülni a redőkbe. Az állagából azért sejthető, hogy nem egy tartós darab, kb. fél-egy óra után megkopik a fénye, de a szín tovább, két-három órán keresztül is fent marad. Óvatos ivást kibír, de evés után mindenképpen meg kell igazítani. Azt hiszem, meg is van az idei kedvenc tavaszi rúzsom. :)



Ha jól emlékszem, tavaly jelentek meg a 60 Seconds Super Shine by Rita Ora lakkok, s van is belőlük két-három darabom, eléggé megszerettem őket. A Sweet Retreat már az üvegben is nagyon tetszett, s a színe felkenve sem okozott csalódás. Bár az üvegben nem látszik, a körmökön már eléggé neonos, szuper szín lesz nyárra, még akkor is, ha barna bőrt nem tudok produkálni hozzá. Nagyon jól pigmentált, ennek ellenére három rétegre volt szükségem, mert hajlamos volt picit foltosodni, de egészen hamar szárad, még ha nem is 60 másodperc alatt. Három napig viseltem, ezalatt semmi probléma nem volt vele. 


És akkor jöjjenek a Super Gel lakkok, amikre a leginkább kíváncsi voltam. Két árnylatot kaptam, egy sötét szürkét pici kékes beütéssel (Punk Rock), ami nem igazán az én színem, de elképesztően pigmentált (nyomdázni sem rossz), a képen 1(!) rétegben láthatjátok. A Perfect Posy már sokkal inkább nekem való, egy szuper barack szín, picit élénkebb, narancsosabb, mint a képen. Ennek már kellet két réteg, de itt-ott nem ártott volna egy harmadik sem. Eddig nem volt problémám. Ami nem tetszik, az a fedőlakk. Amikor először próbáltam, előtte sokszor volt mozgatva, így azt gondoltam, hogy ennek köszönhető, hogy buborékos volt. Innentől kezdve egy helyen tároltam, de szintén jöttek a buborékok a 2. és a 3. próbálkozásnál is. Viszonylag sűrű egyébként -de könnyen kenhető-, így lehet, hogy ez a probléma, de őszintén szólva ettől többet vártam, főleg, hogy a többi Rimmel lakk árához viszonyítva, ez kb. kétszer annyiba kerül, bár nagyobb az űrtartalmuk is (1699 Ft/12 ml). Színes lakkok közül még szerintem fogok venni, mert van egy szép halvány rózsaszín, ami nagyon tetszik, s magukkal a színes lakkokkal nem volt problémám, de ez a fedőlakk nekem nem vált be. :( Tartósságról nem tudok nyilatkozni, eléggé zavartak a buborékok (bár vannak olyan színek, amiken nem annyira feltűnő), így ezt nem tudtam tesztelni. Nagyon sajnálom, mert olyan szép fénye van, kár érte.




Próbáltatok már valamit a fenti termékek közül? Van kedvenc gél hatású lakkotok? Mi a kedvenc tavaszi újdonságotok?


4 megjegyzés:

  1. A Rita Ora lakkok közül még kettőt vettem tavaly, azokat nagyon szeretem. :)
    Az új színek közül is tetszik néhány. No majd Joy Napokon! :P

    VálaszTörlés
  2. Ú, az a cukorkarózsaszín árnyalat nagyon szép a lakkok közül :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos én is így jártam a fedőlakkal! Azt hittem, hogy valószínűleg csak nálam van a hiba, de így hogy mondod....! Viszont nekem a színes lakkok nagyon tetszenek és valóban tartósabbak az én körmeimen. :)

    VálaszTörlés
  4. En is igy jartam.dragan megvettem,aztan egy napot sem birt ki.ennyit erröl.vehettem volna 300ft os lakkot is!nem majd 4000ft ert

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...