Teszt | Avon Anew Nutri-Advance szemkrém

péntek, április 29, 2016 Ági - Niceties in my life blog 1 Comments


Sokáig nem tartottam fontosnak a szem körüli terület különleges ápolását, de az utóbbi 1,5 évben (milyen meglepő, hogy egybeesik a "felnőtt" életem kezdetével) be kellett látnom, hogy mégis szükségem van rá. Bár az arcom nagy részén normál vagy zsíros a bőröm, a szem körüli vékony bőr gyakran kiszárad, s a kevés alvás is könnyen meglátszik rajta. Reggelente jobban kedvelem a könnyed, hűsítő krémeket (mint például ez), viszont éjszakára igényli a bőröm az "ütősebb" krémeket. Éppen ezért próbáltam ki az Avon Anew Nutri-Advance szemkrémet pár hónapja.


A csomagolás nagyon letisztult, jó érzés kézbe venni, így már csak ezért sem nyűg elővenni arctisztítás után. A tégely üveg, számomra ez minőségi érzetet kelt, s még talán a krém is hűvösebb benne. 
A krém állaga elég testes, de könnyen tudom nagyon finom, ütögető mozdulatokkal a bőrömbe dolgozni. Nagyon kis mennyiséget használok, de ennyi is bőven elég, s a 15 ml nagyon sokáig elég lesz. Néhány perc múlva már úgy érzem, hogy beszívódott, de ez picit csalóka, mert még 1-2 óra elteltével is, ha megdörzsölöm a szemem, hajlamos morzsolódni, "kukacosodni", így én nappalra semmiképpen sem használnám. Picit olyan mintha egy vékony réteg maradna utána, s ettől nagyon selymes érzetet kelt. Néhány hét használat után azt vettem észre, hogy mintha reggelente kevésbé lenne nyúzott a szemkörnyékem, sokkal kisimultabb, s mintha a karikáim is kevésbé lennének láthatóak, pedig ezt nem is ígéri. Ránctalanító hatásról nem tudok beszámolni, mert még nem igazán van ilyen problémám.
Viszont van még valami, amire nekem elég jól bevált ez a krém. Amióta beköszöntött az allergiaszezon, folyamatosan piros volt az orrtövem, s egyszerűen semmi sem mulasztotta el. Így kínomban már ezt kezdtem el kenegetni, s ma már sokkal kevésbé problémás ez a rész. Persze egy kis korrektort így is szoktam eldolgozni itt, de sokkal jobb a helyzet, mint előtte. :)
Ahogy láttam nincs benne alkohol és illatanyag sem(nem is éreztem, hogy bármi problémát okozna), a pontos összetevőket IDE kattintva megtaláljátok.

Az áprilisi katalógus 68. oldalán találjátok meg 1799 Ft-ért, míg a májusi katalógusban a 99. oldalon lesz 1999 Ft-ért.

Használtok valamilyen szemkrémet? Melyik a kedvencetek?


1 megjegyzés:

  1. Pont ezt a krémet használom én is éjszakára. Nekem bevált, szerintem is segít a karikákon is! Szerintem a ránctalanító miatt sok még a mi bőrünknek nappalra, ezért nem tud biztos teljesen beszívódni. Éjszakára viszont tökéletes :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...