Tiszta pofik 2 lépésben | Avon Nutra Effects arctisztítók

péntek, június 17, 2016 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Az elmúlt években nem voltam túl hűséges -sőt, akár csapongónak is lehet mondani- egy arctisztítóhoz sem, viszont ennek köszönhetően egyre inkább tudom azt, hogy mit kedvelek és mik azok a tulajdonságok, amik nagyon fontosak nekem. Az egyik, ami a legszembetűnőbb volt az elmúlt időszakban, hogy ha egy arctisztító géles állagú, akkor már lehet esélye arra, hogy megkedveljem, ugyanis még a habos állagú termékekkel elvagyok, de a tejesek nagyon nem nekem valóak. De a gélesek, na azok többségét szeretem. Nekem kombinált bőröm van, nyáron zsírosodásra hajlamos, míg télen erős vízhiánnyal kell megküzdenem, így nagyon fontos számomra, hogy jól tisztítson, viszont ne szárítsa a bőrömet.

Az Avon Nutra Effects Frissítő arctisztító gél első ránézésre nagyon szimpatikus volt, ugyanis a csomagolása szép, kézre esik, jól zár, de nem lehetetlen küldetés kinyitni még vizes kézzel sem. Sajnos illatanyag van benne (ettől elég finom, friss illata van), méghozzá az INCI első felében, így akik érzékenye rá, ez nem neki való, de nálam semmilyen problémát nem okozott. Az állaga picit fura volt nekem, ugyanis kicsit másabbra számítottam. Ahogy a képe is látjátok (az alsó a lemosó), folyékony picit, mégis olyan "összetartó" marad. Finom habja van, nekem ennél több hab nem is kell, s a mindennapi szennyeződéseket elég szépen eltávolítja, a tonikos vattapamaccsal már nem igazán találok látható szennyeződést. Fontos azonban, hogy sminket nem ezzel mosok le, azzal meggyűlik a baja, de arra ott van a sminklemosó. Pár hét használat után feltűnt, hogy mintha gyorsabban fogyna, mint a a korábban használt lemosóm, de azt gondoltam, hogy csak azért tűik így mert ez 150 ml, de kiderült, hogy a Párom is megkedvelte, így Ő is ezt használja. :)

A 3 az 1-ben arcradírral elég érdekesen indult a viszonyunk, ugyanis én a viszonylag erősebb radírokat kedvelem, de ez nagyon nem ilyen. Nagyon finom szemcsék vannak benne, az sem túl sűrűn, így  ez nem az a termék, amit heti egyszer előveszek, és érzem, ahogy fellélegzik a bőröm. Kitartó, heti 2-3 használat mellett egész jó kis radír, úgy érzem, hogy egész jól eltávolítja az elhalt hámsejteket, de így is jól esik 2-3 hetente egy durvább radírozás, így mindenképpen el fogom használni, de hosszabb távon maradok továbbra is az Avon Clearskin pórustisztító arcradírnál.   Sajnos ebben is van illatanyag, és itt is eléggé elől.

A mostani katalógusban csak az arctisztítót találtam meg a 84. oldalon (ITT), jelenleg 1099 Ft-ért kapható, de az arcradír is elérhető online (ITT) szettben az arctisztító szivaccsal 1699 Ft-ért.  

Próbáltátok az arctisztítót vagy az arcradírt? Nektek bevált? 


2 megjegyzés:

  1. az arcradírt én is próbáltam és nekem még ez is majdhogynem túl sok... nagyon érzékeny tud lenni az arcom. van mikor elviselné a durvább radírozást is, de félek, hogy utána piroska fejem lenne.. szó szerint külön életet él... (mint a hajam) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sejtettem, hogy van, akinek még ez is sok. :) Nem egyforma a bőrünk, az enyém szerencsére ennyire nem érzékeny, de le is kopogom gyorsan. :) A hajam nekem is ilyen kis különc. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...