'16 tavaszi kedvencek

kedd, július 19, 2016 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Kb. két hónapja pihennek ezek a képek a piszkozatok között, s már úgy voltam vele, hogy búcsút is veszek tőlük. Hiszen nyár közepén tavaszi kedvencek? Aztán jött a 20 fok alatti hőmérséklet, s úgy döntöttem, ha az időjárásnak szabad csapongania, akkor nekem is. :D Így ma megmutatom, melyek voltak azok a termékek, amik a tavaszi időszakban valamiért a biztos pontot jelentették.

Először is, ami szinte minden szemhéjfestékemet háttérbe taszította az  Avon nyolcas palettája (itt írtam róla). Egyszerűen annyira imádom a színeit, hogy a reggelek 75%-ban tuti, hogy utána nyúlok. 1-2 színben van is már egy jókora mélyedés, de hát mit tehetnék, ha ennyire szeretem magamon ezeket a színeket? :)
Nem tagadom, ez az év nem éppen olyan, mint ahogy terveztem, így túl sok a teendő és túl kevés a pihenés, s ez a hajtás elég hamar meg is látszott a szemkörnyékemen. Aztán jött a Avon Anew Nutri-Advance szemkrém (bejegyzés róla itt), és szépen rákaptam, hogy esténként óvatosan a szemem alatti bőrbe ütögetem, s pár nap után már kevésbé tűntem nyúzottnak, s ezt a hatást szépen tartotta is. Lehet, hogy korábban is volt olyan szemkörnyékápolóm, ami ugyanezt a hatást hozta volna, de valamiért sosem kaptam rá a rendszeres használatra. Eddig. 
Elég régen volt beszámoló a blogon a Realash szempilla ápolójáról (itt), s miután látványos eredményt értem el vele, feledésbe merült, hiszen úgy éreztem, hogy már nincs rá szükség. Dehogynem! Tél végén tűnt fel, hogy eléggé megritkultak a szempilláim, s rövidebbek is, mint fénykorukban, így ismét elővettem, s szorgalmasan használgattam, s az eredmény most sem maradt el.
Tél végén jelentek meg a Sally Hansen gél hatású lakkjai, s jó néhányszor került elő a Birthday Suit árnyalat, ami jelenleg számomra a tökéletes nude lakk. Bár ígéretével ellentétben, nem bírja   napig, de egy munkahetet általában gond nélkül kibír. Általában, mert volt egy alkalom, amikor  2-3 nap után le kellett mosni, nem tudom, hogy akkor mit ronthattam el. 
 

Három Vitalcare terméket próbáltam ki (bejegyzés róluk itt), amik közül kettő lett nálam hatalmas kedvenc. Egyrészt a Natural Bio sampon, mert remekül tisztította a hajamat, még a hajmosást is el tudtam vele tolni 1 nappal, pedig nem is emlékeztem már, hogy milyen négy naponta hajat mosni. A másik kedvencem pedig a Luxury Argan hajápoló spray lett, hiszen nagyon puhává és fényessé teszi a hajamat, s kifésülni is könnyebb. 
Végül itt van még az Odylique kókuszos cukros testradír (poszt róla itt) is, hiszen nagyon hatékonyan távolítja el az elhalt hámsejteket, s a bőröm nagyon puha lesz tőle, de természetesen a testápoló nem maradhat el utána, hiába elég olajos. Sajnos nem egy olcsó testradír, így igyekszem beosztani, s kb. 2-3 hetente használni, de sajnos már így is nagyon a végén járok.

Most Ti jöttök! ;) Mik voltak nálatok a tavasz vagy az utóbb hetek kedvencei? :)



6 megjegyzés:

  1. Én ricinusolajat használok a szemöldökömre és a pilláimra is, de ugyanazt tapasztalom, mint amit te is ezzel a pillanövesztő szérummal: ha abbahagyom a használatát, egy idő után ritkulni/rövidülni kezdenek a szálak. Minden nap meg ugye nem kenhetjük fel őket, mert kúraszerűen javasolt a használatuk. Ördögi kör ez... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam én a ricinust, de nekem nem csinált semmit sem. :/ Bár nem is használtam ennyire szorgalmasan, mint ezt. Én is inkább kúraszerűen használom, persze azért is, mert ahogy elérem a kívánt hatást, rögtön jön az, hogy elfelejtem használni. :D

      Törlés
  2. Az a kókuszos testradír nagyon felkeltette az érdeklődésemet, pedig alapjáraton nem rajongok a kókuszos termékekért. Csakhogy mivel imádom a jó erős radírozó hatást, ezért lehet, hogy egyszer kipróbálom :)
    A Realash szempillanövesztőt én is használtam, és amíg meg volt addig csodaszép hosszúak és dúsak voltak a pilláim, utána viszont, ahogy elhasználtam a terméket visszatért a régi állapot :( Sajnos a borsos ára engem távol tart a használatától, akármilyen jó is a hatása.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs is jobb, mint jól átdörzsölni egy erős radírral az egész testem. :) Még jó, hogy nem érzékeny ilyenekre a bőröm, sőt, kifejezetten szereti. :)
      A Realash nálam is így van, nagyon fájna a szívem ennyi pénzt kiadni érte, hiába tudom, hogy működik rajtam. Nyilván, ha nem lenne egy csomó dolog, amire félre kell tennem, nem így lennék vele, de ilyen a felnőtt élet. :D

      Törlés
  3. Jaj, az a jó kis Vitalcare sampon, mennyire imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon. :) Örülök, hogy Neked is ennyire bevált. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...