Egy kis hétköznapi romantika

hétfő, július 11, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Minden alkalommal, amikor a BPS oldalán nézelődök, az utolsó dolog, ami eszembe jut, hogy kérjem a tesztcsomagomba, azok a vizes matricák. Ennek ellenére valahogy szinte mindig úgy alakul, hogy mégis választok egyet, s mikor kipróbálom, fogom a fejem, hogy miért nem rendelek többször ilyeneket, s nem volt ez másképp most sem.

Most ezt az egész körömre való, 4 féle virágmintás darabot választottam, s úgy érzem, nagyon jól tettem, mert ezek a minták azok, amiket a leggyakrabban viselek a körmeimen. Igazi csajos darabok. Most a rózsás mintával készítettem egy manikűrt, már ha lehet annak nevezni, hiszen annyira egyszerű volt elkészíteni. Arra érdemes figyelni, hogy ahol nincs virág a mintában, s világos részt láttok, az nem átlátszó, tehát az alatta lévő  lakk nem fog átlátszani.


Alapnak az Avon Gel Finish lakkjai közül a Sheer Shimmer-t használtam, majd kivágtam a használandó mintát, levettem róla az átlátszó fóliát, vízbe raktam, s 10-15 másodperc múlva már mehetett is a körmeimre. Picit kell vele játszani, hogy szépen illeszkedjen, de ezután már csak fedőlakk kell rá és kész is van. :)


Az eredeti ára $3.99, amire nem tudom azt mondani, hogy megéri, még akkor sem, ha nagyon tetszenek ezek a minták, viszont jelenleg akciós, így $2.49 az ára. IDE kattintva éritek el.

Az biztos, hogy a többi minta is hamarosan sorra fog kerülni, s igyekszem Nektek is megmutatni. ;)

Szeretitek a vizes matricákat? Mit gondoltok erről a darabról?



4 megjegyzés:

  1. Szép manikűr, de még mindig nyomdapárti vagyok, pedig tetszenek a matricás manikűrök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Én is midig inkább a nyomdára szavazok, pedig annyi szép matrica van. :) Ki érti ezt? :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...