Elfogytak #11

csütörtök, július 28, 2016 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Jó nagy adag üres flakon gyűlt össze ismét, így itt az ideje, hogy nektek is elmondjam a "kupac" egyik részéről a végső véleményemet, s készülhessek a következő ilyen bejegyzésre. Vágjunk is bele gyorsan, mert sok van. :)

Először is hajápolási szekcióval kezdeném, ugyanis vannak itt mélységek és magasságok is. A Pantene Repair & Protect Intensive Repair sampon még a tavaly áprilisi Pixibag-ben volt, s amint elkezdtem használni, nagy kedvenc lett, ugyanis annyira puhává tette a hajam, hogy még én is meglepődtem rajta. Sajnos picit zsírosította is a hajamat, így nem hiszem, hogy mostanában újravenném, de télre nem tartom kizártnak, hiszen olyankor hajlamosabb a hajvégem nagyon száraz lenni.
Tavaly nyáron jelent meg nálunk is a Batiste száraz sampon, s azóta már jó néhány típussal tettem egy próbát, s szinte mindegyiket szerettem. A Blush kellemes illattal rendelkezik, s jól frissíti a hajamat, ezért nagyon örültem neki, hogy az októberi Pixibox-ban (bejegyzés itt) is volt belőle egy kicsi, hiszen így utazásra is tudtam vinni magammal. De nem csak ez az illat volt a Pixiben, hanem az Original is. Ez sem volt rossz, de emlékeim szerint az én ízlésemhez túl citrusos illata volt, de a hatásával nagyon elégedett voltam. Ami a megjelenéskor először a kosaramban landolt, az a  Medium and Brunette verzió, ami színezett, így nem jelentett problémát nyomtalanul eltüntetni a hajamból. Szuperül frissítette a hajamat, s nem csak egy, de 2!! nappal is el tudtam vele tolni a hajmosást.
Végül itt van még a Gliss Kur BB hajszépítő pakolása, ami szerintem szörnyű. Durván 1300 Ft-ért nem csinál semmit. SEMMIT! Elég híg az állaga is, ez már akár gyanús is lehetett volna, de optimista voltam. Kár volt, nem érdemelte meg. Ezt biztos, hogy nem fogom újravenni.


Áttérve az arcápolásra kezdjük az alapoknál, hiszen van itt egy nagyon érdekes Mádara arctisztító hab, ami még a tavaly májusi Pure by Pixiboxban volt (bejegyzés itt). Eléggé kedveltem, hiszen finom habja volt, s gyengéden tisztított, de volt amikor kevésnek éreztem, így főleg reggelente használtam, de akkor nagyon szerettem. Az ára elég húzós ahhoz, hogy csak reggelente használjam, így nem valószínű, hogy újraveszem, de nagyon szerettem.
Az Avon Clearskin pórustisztító arcpakolása egy viszonylag állandó darab az arcápolásomban, hiszen évek óta használom, természetesen most is van belőle itthon. Bár a pórusokat nem tudja teljesen kitisztítani, sokkal jobb a helyzet a használata után, valamint a zsírosabb területekkel is elbánik pár napra. 
Az Alverte Zell Aktiv szérumot eléggé kedveltem (bejegyzés róla itt), hiszen kellemes állaga, isteni illata és finom hidratáló hatása volt. Egyelőre nem vettem újra, s nem is tervezem az INCI 2. helyén álló alkohol miatt, de problémát egyébként nem okozott.
Szintén az októberi Pixiboxban volt a Neogence hialuronsavas hidratáló esszencia, ami egy igazi kis kincs volt önmagában és krémhez keverve is. Nagyon jól hidratált, s feltöltötte a fáradt bőrömet. Sajnos az ára nem az én pénztárcámnak való, de nagyon gondolkozok, hogy kipróbálok a márkától egy-két fátyolmaszkot, mert nagyon jókat olvastam róluk, s azok árban is barátságosabbak. 
És végül itt is egy csalódás. Elég régen vettem az Avon Anew Vitale éjszakai krémet, de kb. 2-3 használat után félre is raktam, mert olyan szintem marta a szemem (gondolom, hogy a benne lévő elég sok illatanyagtól), hogy képtelen voltam használni. Pakolászás közben találtam meg, csodálkoztam is rajta, hogy nem dobtam ki még akkor. Ez egy egyértelmű nem nálam!



Az essence hűsítő/dúsító szájfénye valami Dm-es zsákbamacskában volt talán, de nagyon nem szerettem, talán kétszer, ha használtam. Nem volt kellemes, ahogy bizsergetett, ráadásul eléggé ragadt is.
Az essence Lash Princess szempillaspirált nagyon kedvelem, mert olcsó, de nagyon szép eredményt lehet elérni vele. Írtam róla külön bejegyzést is (itt), érdemes megnézni a végén a képeket. Van itthon belőle most is.
A MaxFactor 2000 Calorie szempillaspirált annyian kedvelik, hogy én is nagyon kíváncsi lettem rá, de számomra hatalmas csalódás volt. A festék elég száraz volt, pergett is ráadásul, alig látszódott, hogy használtam bármit is a pilláimon. Nálam ez egy hatalmas nem.
Az essence sudio nails ultra nail repair erősítő lakkját alaplakként használtam, s nem is volt rossz, de nem vettem észre, hogy erősítené a körmeimet. Nem volt rossz, de nem valószínű, hogy visszatérek hozzá.
Az essence pureskin hab állagú alapozója nem biztos, hogy rossz lett volna, de eléggé benéztem a színt, így nagyon sötét volt nekem, ezért nem tudtam használni.



Végül jöjjenek a testápolási termékek. Először is itt van a Calena kérkrém rózsa illatban, amit eleinte kedveltem, de egy idő után megváltozott az illata, s úgy már nem bírtam elviselni, így nem fogyott el teljesen, de már képtelen voltam használni.
A Balea Aloe Verás borotvagélt nem igazán szerettem, nem csinált különösebben semmit sem. Van ennél sokkal jobb is a Balea kínálatában is.
A Nivea Pearl&Beauty 48 órás spray illata kellemes volt, nem okozott semmilyen problémát, de nem is volt különösebben kiemelkedő darab.
A The Body Shop Virgin Mojito  tavaly nyári limitált illat volt, s ebből használtam el 1-1 kicsi testvajat és tusfürdőt. Nagyon szuper volt nyáron, ez tényleg az az illat, ami a hőségben nagyon jól tud esni, de ami megmaradt pár használatnyi testvaj az őszi napokra, már kicsit nehezebben fogyott el, mert akkor már nem esett jól. Bezzeg most, de jó lenne. :D
A Gariner mineral dezodorai nagy kedvencek lettek nálam. Esténként szoktam használni a golyósat, reggel pedig a spray-t, s így még nem ért kellemetlen meglepetés. Az illatokat szoktam váltogatni, s általában mellettük döntök (kivéve 1-2 hibától, amikor  kísérletezésre adom a fejem...).
Végül itt van még egy Lush Snow Fairy tusfürdő is (itt írtam róla). Nagyon megosztó az illata, olyannyira, hogy nekem volt olyan, amikor rajongtam érte, s olyan is amikor nem bírtam elviselni az illatát. Eléggé édes, vattacukros-hubabubás illat, nálam egyértelműen hideg, téli estékre való. Remélem, hogy idén télen is lesz, mert miután elfogyott, volt, hogy jól esett volna még használni. Picit szárította a bőrömet, de mivel ez nem egy minden napos illat, így ennyi belefér. 


Hú, hát nem lett egy rövid bejegyzés. :) Bár volt néhány nagy csalódás is, de mintha kicsit javulna az arány, s remélem ez így is marad a továbbiakban is.

Nálatok mi fogyott el mostanában? Ezek közül használtatok valamit? Nektek bevált?


4 megjegyzés:

  1. Húha, az jó sok dezodor meg szárazsampon :DDD

    VálaszTörlés
  2. A Batiste és a Zell AKtiv nálam is elfogytak most, utóbbit nem hiszem, hogy újraveszem, mert 2 flakon után már annyira nem szerette a bőröm.
    A Balea arctisztító olaját használtam el, már újra is vettem, mert nagyon bevált. :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda mennyiség, a száraz samponokkal nem viccelsz. :D Én most kaptam rá a Batiste kék sima fresh kiadására. Eddig nem mertem venni, meg jó volt ami volt, de most olyan jó akció volt rá, úgyhogy most vagy soha alapon megvettem. Hát leesett az állam is, wow. :D Csak gyorsan fogy, de hát gyakran akciós, ha nem is 50% van rá, akkor is van gyakran 10%, és innentől nekem annyiért már megéri, de teljes áron azért nem.

    VálaszTörlés
  4. Hű, mennyi minden elfogyott :)
    Én eddig a sötétbarna hajra valót próbáltam a Batiste-tól, de az nem igazán jött be. Most már ki kell próbálnom a többit is!
    A ClearSkinnel már szemezek egy jó ideje, de még mindig nem tudtam magam rávenni a megvételére.
    A borotvahabok közül én az Isanától szoktam vásárolni, nekem tökéletesen bevált. (érzékeny bőrre valót használok jelenleg és szuper)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...