Királyi illatok a Playboy-tól

hétfő, július 25, 2016 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments


Az az igazság, hogy én teljesen kimaradtam a Trónok harca őrületből, próbálkoztam vele, de egyszerűen nekem nem jön be. Tomi viszont nagyon naprakész, egy részt sem hagyna ki. Így abszolút más okból voltunk nagyon kíváncsiak a Playboy új illataira, amiket a sorozat inspirált. Míg Ő egyértelműen a sorozat miatt érdeklődött, én inkább arra vártam, hogy talán ez lesz az a Playboy illat, aminek köszönhetően nem az fog rögtön eszembe jutni a névről, hogy tipikus tini illat. A célcsoport a 16 éven felüliek, így nyilván főként, nekik kedvez a márka, de lássuk, hogy 10 évvel idősebb korosztálynál hogyan teljesít.

A csábítás játékán keresztül fejezd ki a benned rejlő szabadságvágyat, hősiességet, a stílust és eleganciát. Ebben a játékban most 2 rettenthetetlen, makacs játékos csap össze, a végkimenetel még nem eldöntött.

Kik is ők valójában?

Ennek a pasinak ellenállhatatlan a mosolya, elbűvölő a tekintete, szexepiles, karizmája mágnesként vonzza a nőket. Persze ő ennek teljesen tudatában van és volt is mindig, egyszerűen érzi.

A nő pedig – kétség sem fér hozzá – a partik koronázatlan királynője. Úgy sétál be a terembe, ahogy az életét is éli, magasra emeli a fejét , de nincs benne semi gőg vagy arrogancia. Tele van egészséges önbizalommal. Játékos és szellemes, tudatában van értékeinek, akárcsak a pasi.

Kezdjük a női illattal, szerintem első sorban arra vagytok kíváncsiak. A Queen of the Game nevet kapta, ami szerintem eléggé illik is az illathoz. Az üvegre jó ránézni, nagyon jó ez a szín és aranyos a kupak is, de borzalom levenni, mert eléggé szorul, s attól félek, hogy el le fogom törni egy egyik nyuszifület. Éppen emiatt táskába semmiképpen sem ajánlom, hiszen könnyen beleakadhat bármibe.  Az illatjegyeket lentebb olvashatjátok, s számomra volt benne néhány meglepő összetevő. Az alapja elég édes és karakteres, hűvös(!) napokon még nem érzem soknak, de a mostani hőségben nem tudnám elképzelni magamon, maximum egy esti buliba. A kávét nagyon sajnálom, hogy egyáltalán nem érzem rajta, viszont a kifújást követően a jázmin elég jól kivehető. Egész napot rajtam nem bír ki, de kb. a nap felénél még enyhén érezhető. Az üvegben 60 ml EDT-t kapunk 2999 Ft-ért.

Fejillat: jázmin, narancsvirág
Szívillat: golgotavirág, kávéhab, kávé-abszolút
Alapillat: csokoládé, tonkabab, cédrus, pacsuli


Bár egy illatcsaládhoz tartoznak, de a spray illata sokkal édesebb, ez nekem már túlságosan is az. A tusfürdő elvileg ibolya illatú, a kép alapján egy kis macaronnal, ezzel szemben én inkább egy erőteljesen mű málnához hasonló illatot érzek, de a bőrömön nem marad meg sokáig, viszont amíg érezhető, elég kellemes. Elég fura volt először, hogy a bőrömön sokkal kellemesebb illat marad meg, mint amit tusolás közben érzek, de ennek csak örülök. :)  A bőrömet nem szárítja, jól habzik és tisztít, de az illata nem az én műfajom.



A férfi illat a King of the Game nevet kapta, ami szintén elég jól illik az illathoz. Bevallom, nekem sokkal inkább bejön ez, mint a női illat. Egy igazán friss, csábító, pasis illat, ami nem túl tömény, de van egy nagyon enyhe édeskés jellege, így nyáron is kellemes viselni. Tomi elég válogatós illatok terén, de ezt nagyon megszerette, s ahogy látom, mióta elkezdte használni, nem is nyúlt a korábbiak után. Az üveg jól kézre áll, s a kupak sem problémás, mint a nőié. A kiszerelése elég nagy, 100 ml 3699 Ft-ért. Ez persze mindenkinél mást jelent, hogy örül-e neki, Tomi jobban szereti a kisebb kiszerelésű illatokat, mert azok mire elfogynak, nagyjából meg is unja az illatot. A tartóssága elég jó, 7-8 órán keresztül érezhető.

Fejillat: citrom, kardamom, feketebors
Szívillat: feketekávé, Granny Smith alma, Jägerbomb
Alapillat: vanilia, cédrus, pacsuli



A tusfürdő egyben sampon is, így sokaknak kényelmes megoldás lehet, viszont Tominak szárítja a bőrét, ezért hajmosásra neki nem jött be, mert elég érzékeny a fejbőre, de tusfürdőként szereti. Az illata nagyon kellemes, frissítő, s még a bőrön is megmarad néhány órán keresztül. Kellemesen habzik, s jól tisztít. A spray illata elég hasonló az EDT-hez, de sajnos izzadásgátlásban nem jeleskedik, viszont nagyon jól kiegészíti az EDT illatát. 

Összességében kellemesen csalódtam az illatokban, még akkor is, ha a női illatot inkább csak a hűvösebb hónapokban tudom elképzelni. Egyértelműen vagány, fiatalos illatok, amiknek az áruk is barátságos. 

Szeretitek a Playboy illatokat? Van kedvencetek?




0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...