Peach with flowers

péntek, július 29, 2016 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


Ismét egy vizes matricás manikűrt hoztam, s azt hiszem, végleg eldöntöttem, hogy ideje lenne rendelni néhány új ívet, mert annyira háttérbe szorulnak a nyomdázás miatt, de most azt hiszem, eljött az ideje, hogy jobban előtérbe kerüljenek ezek. :) 

Ezúttal az alap az Avon Gel Shine vonalába tartozó Dazzle Pink (amiről bővebben ITT olvashattok), s erre került fel a BPS fehér virágokból álló vizes matricája. Fedőlakk és kész is. Na ezt szeretem benne nagyon, hogy ennyire gyors, de mégis mutatós a végeredmény. 

Egy íven összesen 20 minta van, ahogy látjátok, mindegyiknek megvan a tükörképe is, így nem probléma a szimmetrikus manikűr készítése (igen, régen futottam bele olyanba, ahol erre nem gondoltak). 






Ha megtetszett, ITT tudjátok megrendelni, ráadásul kapható fekete színben is. A teljes ára $1,99, de most akciós, így $1,29-ért a tiétek lehet. :)



2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a mani! :) Simán el tudnám képzelni menyasszonynak is. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a körmöd! :) Lehet be nevezek én is egy Avon Gel Shine lakkra...:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...