Perspirex | Napokig tartó védelem?

kedd, július 05, 2016 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments


Mindig is úgy éreztem, hogy az átlagnál egy kicsit izzadósabb vagyok (de még egészséges keretek között), amit télen probléma nélkül tudok kezelni, de nyáron, a könnyű, világos felsők idején, már egy kicsit nehezebb dolgom van. Bár egy ideje már van egy jól bevált párosom, de nagyon hajtott a kíváncsiság, így kipróbáltam a Perspirex izzadásgátló termékét (ez nem dezodor, ami csak a kellemetlen illatokat fedi el), ami nem ígér kevesebbet, mint napokig tartó védelmet a foltok és a kellemetlen szagok ellen. 

Kezdjük azzal, amitől én is tartottam, az összetevőkkel. Első helyen denaturált alkohol áll, így féltem tőle, hogy esetleg irritációt fog okozni. Részben igazam is lett, így a harmadik használattól nem is mertem minden este alkamazni, inkább csak kétnaponta vettem elő, s a második héttől kezdve két alkalommal használom hetente. Ezen kívül egyszer figyelmetlen voltam, s borotválás után is használtam, de amikor odafigyeltem, nem okozott problémát. Ami nagyon fontos, hogy este kell használni, s reggel le kell mosni!


A méretén egyébként nagyon meglepődtem, mert kis picuri, 25 ml, amit tudtam egyébként korábban is, csak hirtelen furcsa volt a korábbiak után. Nagyjából 2-2,5 hónapja használom, de ahogy mozgatom, úgy hallom, hogy a fele még megvan, így egy nyári szezont bőven kibír szerintem. Az ára előre húzósnak tűnhet, hiszen 4499 Ft, de azt hiszem, hogy akiknek az izzadás egy igazán kardinális probléma, azoknak megérheti kipróbálni, ráadásul nem kell minden nap használni, így sokáig kitart.

Lehet használni mellette hagyományos dezodort is, s így a korábban szokott módon reggelente használok spray-t, de csak a kellemes illata miatt. Próbáltam 1-2 napig úgy is, hogy semmi mást nem használtam mellette, s úgy sem volt probléma. Volt alkalmam tesztelni már igazi nyári hőségben, vizsga közben, és határidős napokban is, de mindegyik izzasztó helyzetben megállta a helyét.


Hosszú távon maradok-e mellette? Nyár végig biztos, de ha már nem lesz ennyire meleg, vissza fogok térni a hétköznapi dezodoromhoz, mert nem szeretném, hogy problémát okozzon. Viszont ha valami fontos esemény közeledik, biztosan utána nyúlok. 

Kapható a Dm üzelteiben és a Takeme shop webáruházban, három féle változatban (Comfort,  Original, Plus)

Hallottatok már a Perspirexről? Nektek mi vált be a foltok ellen?


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...