Nyári illatok a tusolóból

hétfő, szeptember 12, 2016 Ági - Niceties in my life blog 1 Comments


Elég régóta a piszkozatok között "hever" már ez a bejegyzés, de a "nyári szünet" keresztül húzta a terveimet, így kénytelen voltam egy kicsit háttérbe szorítani a blogot. Viszont most van pár olyan napom, amikor tudok ezzel is foglalkozni egy kicsit, s nagy örömmel ülök ismét klaviatúra mögé, még akkor is, ha fogalmam sincs, hogy meddig lesznek valamivel lazábbak a napjaim. De most jöjjenek is az íncsiklandozó illatok. És a kivétel. 


Az Avon Naturals Joghurt krémtusfürdő első szaglásra belopta magát a szívembe, hiszen nagyon finom gyümölcsös, de mégis egy kissé citrusos illata van, éppen olyan, ami nekem a nagy melegben, de hűvösebb napokon is jól tud esni. Az állaga is nagyon szuper, kellemesen habzik, s nem szárítja a bőrömet, bár szerencsére nyáron ezzel túl nagy problémám amúgy sincsen.  Online IDE kattintva tudjátok megrendelni.
Szerintem nincs olyan, aki ne hallott volna még a Fa Coconut water tusfürdőről, hiszen nagyon sokan írtak, beszéltek róla. Nagyon örültem, hogy ez is belekerült még tavasszal a Henkel által küldött meglepetés dobozba, hiszen nyáron különösen imádom a géles állagú tusoló termékeket. Az illata fenomenális, egyszerre gyümölcsös, virágos és frissítő. Az biztos, hogy aki a klasszikus kókusz illatra számít, az csalódni fog, de szerintem nem sokáig, mert nagyon szerethető ez az illat. Nagyon jól tisztít és habzik, biztos, hogy fogok még venni belőle, s nem csak egy egynyári illat marad nekem.


Viszont aki igazi kókusz illatra vágyik, annak szívből tudok ajánlani az Yves Rocher Plaisirs Nature  kókuszdió hab- és tusfürdőt. Még tavasszal kaptam az Yves Rocher sajtóeseményén, s sz egyik kedvencem lett a csomagból. Isteni kókusz illata van, egyáltalán nem mű. Nagyon krémes az állaga, nagyon jól habzik, de azt hiszem ez el is várható egy olyan terméktől, amit habfürdőként is ajánlanak. Ez sem szárított, sőt, mintha hidratálná a bőrömet. Megrendelhető ITT.
Végül egy csalódásról is be kell számolnom, hiszen az Yves Rocher Plaisirs Nature mandula- és narancsvirág hab- és tusfürdő egyáltalán nem azt az illatot hozta, ami elképzeltem, de ez igazából az én hibám, hiszen túl konkrét elképzelésem volt róla. Nagy örömmel vettem elő a tusolóban, hogy majd mennyire finom, édes mandula (marcipános) illat lesz, de igazság szerint a mandula csak nagyon halványan húzódik meg benne, s a narancsvirág kesernyés illata a meghatározó. Végül mégis úgy tűnik, hogy lassan el fog fogyni, hiszen sportolás után illetve a nagy hőségben nagyon jó volt elővenni, de még mindig bennem van, hogy nem az, amire számítottam. Megrendelhető ITT.

Ti milyen illatokat szerettek használni a nyári melegben? Van idei kedvenc tusfürdőtök? 




1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...