3 kedvencem a szeptemberi Pixibagből

kedd, január 24, 2017 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments


Nem szerettem volna mostanában olyan bejegyzést készíteni, amiben csak megmutatom, hogy mik voltak az aktuális Pixi csomagban, viszont volt az utóbb időben néhány termék, amiről szerettem volna írni Nektek. Így most arra gondoltam, hogy kiválasztom azt a három terméket, amiket megkedveltem, s ezekről fog szólni a mai bejegyzés. Ezúttal a szeptemberi Pixibag csomagból szemezgettem.


Nagyon megörültem a Dove Illuminating Nourishment sampon és balzsam kombónak, mert régebben elég gyakran használtam a márka hajápolóit, s szerettem is őket, de az utóbbi időben mindig más cégek termékei kerültek a fürdőszoba polcomra. Szerencsére nem kellett csalódnom most sem, hiszen egy nagyon klassz párosról van szó, legalábbis az én hajam szereti őket. Az illatuk nagyon kellemes, ahogy a többi hajápoló terméküké is, így minden hajmosás után finom illata lesz a hajamnak, amit a Párom is gyakran megdicsér. A sampon jól tisztít, s a balzsammal együtt használva nagyon puha hajszálakat hagy maga után, amit formázni is viszonylag könnyen tudok. Sajnos egy picit hamarabb lesz zsíros a hajam mellette, de nekem jelenleg belefér, hogy egy nappal hamarabb mossak hajat, hiszen a sapka miatt úgyis gyakrabban kellene formázni a hajamat.


Bevallom, erős fenntartásokkal próbáltam ki a Nivea micellás arctisztító kendőit, hiszen korábban próbáltam a Helia-D hasonló termékét, de azt nagyon nem szerettem. Ezzel szemben ez nagy kedvencem lett. Egyrészt nem túl durva a kendő anyaga, bár el tudnám viselni, ha még puhább lenne. Így sem okoz kellemetlen érzést a bőrömön, de a szemkörnyékemen nem árt vigyázni vele. Másrészt a mindennapos sminkemet gond nélkül el tudom távolítani vele, még a szempillaspirált is szépen leszedi. Az egyetlen problémám vele, hogy a visszazárás nem tökéletes. Sajnos nem tapad vissza rendesen a ragasztó, így nagyon oda kell rá figyelni, hogy ne száradjon ki idő előtt, valamint utazásnál sem túl praktikus, ha már felbontottuk. Ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy fogok még venni belőle, s lehet, hogy a többi Nivea arctisztító kendőt is kipróbálom.


Végül még muszáj megemlítenem, hogy mennyire aranyos volt ezúttal a neszesszer. Az egyik legnagyobb kedvencem lett az eddigi kiadások közül, s azóta már többször is vittem magammal, amikor elutaztam pár napra.

Megrendelték ezt a kiadást? Lett belőle kedvencetek?


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...