Avon Life for Her

hétfő, január 16, 2017 Ági - Niceties in my life blog 1 Comments


Azt hiszem, aki olvas magyar szépségápolással kapcsolatos blogokat vagy követi az Avon újdonságokat, már biztosan hallott az egyik új illatukról, ami Kenzo Takada közreműködésével született meg, s a neve Life lett. Még valamikor tavasszal hallottam először arról, hogy érkezik ez az illat, s már akkor nagyon kíváncsi voltam, hogy mi lesz ebből a kollaborációból. Bevallom, hogy vegyesek az érzéseim ezzel az illattal kapcsolatban, de lássuk szépen sorjában. :)

Illatkategória: virágos-fás
Fejjegyek: citrusok, fehér tea, pirosalma, tündérrózsa
Szívjegyek: viola, fehér bazsarózsa, japáncsereszny
Aljegyek: pacsuli, nősziromgyökér, ambrette magvak



Az üveg nekem nagyon tetszik, különösen a kupak lett nagyon különleges és csinos, bár az enyém egy picit szorult és így nyikorgott az elején, amikor vettem le vagy raktam rá. A felirat az enyémen picit megcsúszott, de ez csak nagyon közelről látható. Ezt az apró hibát leszámítva nekem nagyon tetszik az egyszerűsége, s joggal került ki a "szép" parfümös üvegeim közé. 


Az illat nekem egy picit csalódás volt, mert valami nagyon különlegesre számítottam. Alapvetően tetszik, tökéletes lesz tavasszal, ugyanis számomra ez egy abszolút tavaszi illat. Amikor magamra fújom, tisztán látom magam előtt, ahogy egy tavaszi sétálós randira készülök, felveszek egy csinos ruhát, egy balerina cipőt és a pontot az i-re ez az illat teszi fel. Rajtam főként citrusos jegyek dominálnak, sajnos a bazsarózsából nem sokat érzek, pedig ez volt az az illatjegy, ami miatt leginkább kíváncsi lettem rá. A tartósságát átlagosnak mondanám, rajtam egy egész napot nem bír ki, napi egyszer nem árt frissíteni.

Az ára 8999 Ft, ami én sokallok az 50 ml-es parfümért, persze sokszor lehet jóval olcsóbban rendelni a katalógusból.

Ismeritek az Avon Life illatait? szeretitek?


1 megjegyzés:

  1. Én is valami különlegesebbre számítottam, mikor először megszagoltam. Összességében nem egy rossz parfüm szerintem sem, viszont eléggé Avon illat lett.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...