Blogszülinap, visszatérés? Milyen volt 2016?

hétfő, január 09, 2017 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments



Hú, hirtelen nem is tudom, hogy hogyan is kezdjem. Sziasztok Lányok és köszönöm mindenkinek, aki még most is itt van, s olvassa ezeket a sorokat. :) A napokban volt három éve, hogy kikerült az első bejegyzés erre blogra, s egy nagyon izgalmas időszak indult ezzel, de nem csak az online életben. Akkor még éppen egyetemista voltam, már csak egy félév volt hátra, majd bő fél évvel később jött az igazi, nagy betűs élet. Az első munkahely és az ezzel járó költözés.

Egy valami azonban hiányzott, ugyanis mindig is azt hittem, hogy teljesen alkalmatlan vagyok arra (nagyrészt a volt angol tanáromnak köszönhetően), hogy egy idegen nyelvet elsajátítsak legalább egy kicsit, így nyelvvizsga és igazi diploma nélkül vágtam bele a munkába. Éppen egy éve, amikor a 2016-os naptáramat kezdtem birtokba venni, összeírtam néhány célt, amiket mindenképpen szerettem volna elérni 2016-ban. Köztük volt a nyelvvizsga is, s másnap meg is tettem az első lépést, s napról-napra haladtam. Igaz eleinte egyedül, majd nyáron tanárhoz is elmentem, és augusztusban sikeres lett az írásbeli vizsgám, s decemberre már a komplex nyelvvizsga is a kezemben volt. Ezen kívül még sikerült teljesíteni a fő célokat így ebből a szempontból egy jó év volt, bár az év közepén még nagyon borúsan láttam a haladásom, s nem is hittem benne, hogy sikerül teljesíteni ezeket. Közben a munkámban is jöttek a kihívások, túrórák, amiknek nagyon örültem, hiszen, nagyon szeretem ezt csinálni. :)

És mi volt a bloggal? Sajnos az előbbiek miatt nagyon háttérbe szorult. Egész évben annyi bejegyzés volt, mint amennyi korábban két hónap alatt. Egy ideig próbáltam vissza-vissza térni, írtam is néhány bejegyzést közben, de sosem láttam annyira előre a tennivalóimmal, hogy úgy érzetem volna, hogy tud ez folyamatos lenni, még ha csak heti 1-2 bejegyzéssel is. Így már marad a piszkozatok között a  nyári és az őszi kedvencek is, a következő bejegyzés után az elfogyott termékekről is máshogy lesz majd szó, s karácsonyra sem fogunk együtt készülni. 

Hogyan tovább? Ez még számomra is egy nagy kérdőjel. Hiányzik a blog, hiányzik, hogy fotózok, s írok egy-egy poszthoz, s az is nagyon hiányzik, hogy várjam, hogy Ti mit szóltok hozzá. Hiányzik az a kis közösség, akik olvassák a blogot, s akik írnak is a bejegyzésekhez. Ígérni nem szeretnék semmit sem, de nagyon szeretném, hogy addig, amíg ez örömöt okoz és kedvem van hozzá, addig valahogy időt is tudjak szorítani neki, még ha ritkábbak is lesznek a bejegyzések, mint az igazán aktív időszakokban, s remélem, hogy lesznek köztetek is olyanok, akik várják majd az új posztokat, s akikkel lehet pár szót is váltani majd alattuk.

Remélem, hogy Nektek is összejöttek azok, amik elterveztetek 2016-ra, és kitűztétek az idei céljaitokat is, s kis lépésekben, de biztosan haladtok majd feléjük. Boldog és sikeres új évet kívánok Nektek!  


8 megjegyzés:

  1. Boldog új évet! Ha van kedved, tarts majd velünk a tavaszi találkozón. Időpont még nincs, de mindig nagyon jó hangulatban szokott telni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelem majd, hogy mikor lesz, eddig sajnos mindig közbejött valami. :( Köszi Katy! :*

      Törlés
  2. Olyan durva, hogy alig egy hónap különbséggel kezdtünk el blogolni, most meg a szomszédom vagy :) Örülök, hogy meglett a nyelvvizsga, emlékszem, amikor még csak készültél rá :) A tavaszi blogtalira meg elrángatlak úgyis, itt vagy közel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is meglepődtem, mikor megtudtam, hogy itt vagy a szomszédban. :) Készültem? Emlékszem, hogy mondogattam, hogy úgyse fog sikerülni. :D
      Igenis, Kapitány! Értettem! :D Remélem, hogy tényleg jó lesz a dátum, mert lesz egy olyan fontos esemény, ami fixen a naptáramban van. ;)

      Törlés
  3. Gratulálok a nyelvvizsgához és a munkához is. Remélem azért valamennyire vissza tudsz majd térni, bár tudom, hogy ez nehéz. Nekem is nehezen megy munka mellett, ráadásul én is félig-meddig költözésben vagyok, 3 városban vannak a cuccaim, de majd csak ennek is vége lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :* Jaj Lányok, annyira jól esik, hogy írtatok. :*
      Igyekeztem azért követni az eseményeket, láttam, hogy nálad is voltak nagy dolgok tavaly. ;)
      Igyekszem megtalálni a megfelelő időbeosztást, szerintem ez lesz a kulcs. :)

      Törlés
  4. Örülök, hogy újra itt vagy! ❤
    Írj annyit, amire az idődből futja, mi ezután is itt leszünk, és olvasunk!

    Sok-sok blogszülinapot még!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...