Szeret, nem szeret | Lirene arcápolók

péntek, január 13, 2017 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


A Lirene márka nem volt már ismeretlen számomra, hiszen egy 14 napos anti-cellulitisz kezelést (ITT írtam róla) már próbáltam tőlük, de az arcápolási vonaluk új volt nekem. Elsőre egy micellás arctisztító gélt és egy arckrémet választottam kipróbálásra, amiket már elég régóta használok, s úgy érzem, mostanra lett kiforrott véleményem róluk.


Igazság szerint, amire nagyon kíváncsi voltam, az a Physio-Micellás tisztító gél volt, de sajnos nem azt nyújtotta, amire szükségem lett volna. Az mindenképpen tetszett, hogy pumpás kiszerelésű s nagyon jól adagolható, semmilyen irritációt nem okozott a bőrömön. Nem úgy, mint a szememnél, ugyanis akármilyen óvatosan is használtam, szinte minden alkalommal csípte a szememet. Ezzel nem is lenne problémám, ha nem lenne feltüntetve a csomagoláson, hogy szemkörnyéken is alkalmazható. Sajnos a tisztító hatásával sem vagyok elégedett, a sminket csak maszatolja, nem távolítja el, így csak reggelente, vagy sminkmentes napokon használom este, de ilyenkor is inkább arctisztító kefével együtt.



Ezzel szemben a Cseresznye és citrom frissítő, hidratáló arckrém nagy kedvencem lett. A csomagolás műanyag, de nem gagyi, elég minőséginek tűnik. 50 ml krém van a tégelyben, s mindössze 900 forintba kerül, ami nagyon jó ár érte szerintem. Az állaga nagyon könnyed, hamar beszívja a bőröm, s meglepően jól hidratálja azt, hiszen még most, a januári mínuszok idején is tökéletesen elég nekem. Az illata elég frissítő, inkább citromosnak mondanám, de nem tiszta citrom illat, nekem nagyon tetszik. Semmilyen irritációt nem okozott, bár egyébként is ritka ez nálam.

Próbáltatok már valamit a Lirene márkától? Meg vagytok elégedve velük?


2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon bejött a Lirene arctisztító gél, most rendeltem meg újra. :) Sminket sosem próbáltam meg leszedni vele, de a reggeli arcmosáshoz ezt használom, mert nagyon jól felfrissíti a bőröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, reggelre tényleg jó kis darab, s ha csak egy szimpla arctisztítónak lenne hirdetve, nem is lenne vele problémám, hiszen akkor azt tudná, amit ígér. Ennek ellenére reggelente biztos, hogy ezt veszem elő és el is fog fogyni, mert akkor bőven elég a tisztító hatása. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...